Offerte

B

Ik bn goed geholpen

ja

Boxhoorn

Zaterdag 15 mei 2021 bij Atelier Cristian in hengelo geweest wat een service daar en heel vriendelijk geholpen ik raad deze Juwelier zeker aan .Margaretha uit Den Haag

geweldig

Sita Toekoen

Gisteren een leeuwen horoscoophangertje opgehaald in 18 karaat geelgoud.
Gisteren een leeuwen horoscoophangertje opgehaald in 18 karaat geelgoud.
Waar diverse juweliers in Rotterdam de uitdaging uit de weg gingen omdat het een kopie moest worden van de in omloop zijnde machinaal geproduceerde 14 karaats leeuwen hangertje ging ATELIER CHRISTIAN uit Hengelo de uitdaging AAN!
Wat n geweldig mooi eindresultaat.
Gisteren heb ik het hangertje opgehaald. De 2u durende rit vanuit Rotterdam neem ik graag voor lief als de resultaat zo schitterend is.
Als je kwaliteit, vakmanschap, hartelijkheid, eerlijke advies en prijzen zoekt is THIS THE PLACE TO BE!!!
Patrick, Aydin en Suet bedankt en zeker tot ziens.

Vakmanschap, Eerlijk prijs en Eerlijk advies

Geen idee

A van Elen

Het verschil tussen een ondernemer en een uitstekende ondernemer is PASSIE. Geweldige service en passie voor het vak.

Service en klantgerichtheid

?????

Marleen Torreele

Zij verkochten een mooie ketting, ik wou ze, maar graag een beetje langer. Dezelfde dag werd dit voor mij geregeld met voorstel op foto.Ik bestelde ze, en nu twee dagen later ( naarBelgië verzonden... Zij verkochten een mooie ketting, ik wou ze, maar graag een beetje langer. Dezelfde dag werd dit voor mij geregeld met voorstel op foto.Ik bestelde ze, en nu twee dagen later ( naarBelgië verzonden ) ben ik de trotse eigenares van een waanzinnig mooi juweel om mijn nek. Hartelijke Dank voor de snelle en correcte service !

Snel, voelen aan wat de klant wenst, zonder te pushen ! Zelfs op zo'n grote afstand voel je je goed bij een "onlinekoop ".

Niets

Anouk Senkeldam

Geweldig!

Super geholpen!

N.v/d Lo

Lastig om een sieraad te kopen via een site en foto. Na 1 telefoontje goed geholpen, en blij met me keuze!

ga zo door

neen

Johan

Geweldige sieraad gekregen! bedankt heren

Niels

Een prettige Klantvriendelijke Atelier. De ring die ik had besteld via internet was al verkocht. Ik werd netjes opgebeld door Atelier Christian, en er werd excuses gemaakt. Er werd een andere... Een prettige Klantvriendelijke Atelier. De ring die ik had besteld via internet was al verkocht. Ik werd netjes opgebeld door Atelier Christian, en er werd excuses gemaakt. Er werd een andere soortgelijke ring aangeboden die duurder was maar werd geleverd tegen een zeer schappelijke prijs en we vinden hem nog mooier dan de eerste ring die we hadden gekozen. Erg blij met de aanbieding en de communicatie.

Beter updaten website