Offerte

prachtige goud

...

Erg tevreden

Rick

Of het nu voor iets groots is zoals het creëren van twee schitterende monogramringen voor mijn broer en mij van het goud van de nagelaten sieraden van mijn vader of voor iets eenvoudigs als een... Of het nu voor iets groots is zoals het creëren van twee schitterende monogramringen voor mijn broer en mij van het goud van de nagelaten sieraden van mijn vader of voor iets eenvoudigs als een nieuwe ketting of het vergroten van ringen, het vakmanschap en de vriendelijkheid doen mij iedere keer weer terugkeren naar dit topbedrijf!

Vakmanschap, vriendelijkheid

Geen, ga zo door!

Mooie gouden jasseron armband laten maken wat bij mijn jasseron collier past. Erg tevreden mee!

Zijn erg eerlijk en transparant

Geen verbeterpunten

Maria

Op de website zag ik een mooie ring maar wilde deze eerst zien en passen.
Op de website zag ik een mooie ring maar wilde deze eerst zien en passen.
De volgende dag werden we zeer deskundig en sympathiek geholpen en daardoor ging een heel tevreden klant weer terug naar Brabant.
Ben blij dat we de reis vanuit Brabant naar Hengelo gemaakt hebben.
Heel fijn te weten dat juwelier Christian de goudsmid/atelier in huis heeft.

Klantvriendelijk en deskundig.

Geen verbeterpunten. Blijf zoals je bent.

A.L. Wilderink

Product die niet meer beschikbaar was hebben ze mij op de hoogte gehouden of het na besteld of gemaakt kon worden. Na 2 maanden is het toch gelukt ik ben zeer tevreden over het manier van aanpak. Ik... Product die niet meer beschikbaar was hebben ze mij op de hoogte gehouden of het na besteld of gemaakt kon worden. Na 2 maanden is het toch gelukt ik ben zeer tevreden over het manier van aanpak. Ik zal zeker in de toekomst terug komen bij deze goudsmid. Ook ik raad deze winkel aan.

goed

vertrouwenlijk top

Veronique

Dank voor de mooie armband en de vlotte levering. Ben er heel blij mee.

Snel

Harmsen

Mensen die echt nog passie hebben voor het werk bedankt

lekkere koffie en leuke gesprekken

kan me zo niet bedenken

Jen