Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Linda

Voor de verjaardag van mijn moeder wilden mijn broer en ik haar een uniek sieraad geven. Mijn broer en ik hebben samen een tatoeage en wij wilden van hetzelfde symbool een armband laten maken. Zo... Voor de verjaardag van mijn moeder wilden mijn broer en ik haar een uniek sieraad geven. Mijn broer en ik hebben samen een tatoeage en wij wilden van hetzelfde symbool een armband laten maken. Zo kwam ik bij Atelier Christian terecht. Patrick nam alle tijd voor mij onder het genot van een lekker kopje koffie. We spraken door wat ik graag wilde en Patrick bekeek vanuit zijn vakkundigheid de praktische zaken. De communicatie met Patrick verliep soepel via WhatsApp, waarbij hij mijn vragen altijd snel beantwoordde.
Het sieraad is PRACHTIG geworden en mijn moeder is er enorm blij mee. Ik zou Atelier Christian zeker aanraden en ik kom nog graag een keer terug.

Communicatie, vakkundigheid, creativiteit en eerlijkheid

Ik heb geen verbeterpunten

mirjam van leeuwen

Zeer tevreden over het online bestelde sieraad en de afhandeling.

Persoonlijke aandacht

Er zijn punten uit deze pagina waar ik geen oordeel over heb (advies, offerte, medewerkers etc), maar ‘nvt’. is geen mogelijkheid. Ik moet dan sterren geven over dingen waar ik geen mening over heb.

Anne

Zeer mooie sieraad ontvangen

nee

nee

Ooook ik ben erg tevreden!

goed

niet

Linda

Oorbellen besteld, maar was toch niet helemaal wat ik zocht. Is perfect opgelost. Er is goed meegedacht en vooral goed geluisterd naar wat mijn wensen zijn. Ben heel blij met mijn nieuwe oorbellen.... Oorbellen besteld, maar was toch niet helemaal wat ik zocht. Is perfect opgelost. Er is goed meegedacht en vooral goed geluisterd naar wat mijn wensen zijn. Ben heel blij met mijn nieuwe oorbellen. Ik kom (online) zeker nog een keer terug

luisteren, meedenken, samen een goede oplossing zoeken

Geen tips; vooral zo doorgaan!

Kirsten

Voor een bijzondere verjaardag vorig jaar 2 prachtige ringen laten maken en vermaken.Ik wil maar 1 juwelier en dat is Christian. Informeel, laagdrempelig contact met een vakman pur sang. Binnenkort... Voor een bijzondere verjaardag vorig jaar 2 prachtige ringen laten maken en vermaken.Ik wil maar 1 juwelier en dat is Christian. Informeel, laagdrempelig contact met een vakman pur sang. Binnenkort bel ik hem weer voor een opdracht....wie anders?

Service, klantvriendelijkheid

Kamp

Geweldig geholpen en hij luistert heel goed naar de wensen van de klant en geeft deskundig advies. Hij heeft een prachtige ring gemaakt uit ringen van mijn overleden ouders!

Klantvriendelijk, vakman en zeer correct en deskundig.

Geen verbeterpunten

Me postma

Vandaag voor het eerst geweest om horlogeband kleiner te laten maken. Was een lastig bandje maar perfect op maat gemaakt. Ik kwam er in de winkel achter dat ik mijn portemonnee vergeten was en mocht... Vandaag voor het eerst geweest om horlogeband kleiner te laten maken. Was een lastig bandje maar perfect op maat gemaakt. Ik kwam er in de winkel achter dat ik mijn portemonnee vergeten was en mocht toch horloge meenemen en morgen komen betalen. Super aardig personeel heel vakkundig. Goede service

Vakkundig vriendelijk

Jora

Na lang zoeken voor de juiste maat van een kruisje voor een overleden dierbare zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Atelier Christian.
We zijn meteen erg vriendelijk ontvangen en erg goed...
We zijn meteen erg vriendelijk ontvangen en erg goed geholpen met het uitzoeken van een mooie hanger.
Ik ben speciaal 1,5 uur hier naar toe gereden door de vele keuze die er was.
Erg blij mee !

Behulpzaam en meedenkend