Nicole te Winkel

Wieltjes besteld voor een Ripstik. Veel keus, snelle levering en mooie prijzen.

Snelle levering, ruime keus en niet duur.

Garantie op produkt.

Wim te Paske.

Makkelijk te bestellen, super snelle verzending en goede prijs, aanrader.

Goede prijs en super snelle verzending, gewoon goed.

Danielle

Superwebshop! Snelle verzending, overzichtelijk bestelproces en gedetailleerde informatie over het vervolgproces. Ook nog eens een extra set wielen ontvangen, superservice! Echt heel teverden.

Supersnelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces!

ron karssing

Bedrijf is oké.
wel even vermelden dat mijn aankoop wieltjes waren voor een wave board ,die na nog geen 2 dagen helemaal uit elkaar vielen.
dat is natuurlijk minder.
Dit zal niets...
Bedrijf is oké.
dat is natuurlijk minder.
Dit zal niets te maken hebben met het bedrijf maar met de leverancier.

snelle levering.

Arjan

Vanwege een benodigd onderdeel heb ik telefonisch overleg gepleegd om tot een passend en gelijkwaardig vervangend onderdeel te komen welke met spoed benodigd was.
Tijdens dit overleg ben ik...
Tijdens dit overleg ben ik goed te woord gestaan zodat voor mij duidelijk werd dat een gelijkend onderdeel mij de volgende dag/binnen 24 uur geleverd kon worden.
De bestelling is toen die dag afgerond en binnen 24 uur had ik het exacte benodigde onderdeel netjes verpakt in huis.

Klant gericht/klant vriendelijk,goede info,
snelle verwerking,netjes verpakt en te volgen met "track and trace".

Klantvriendelijk, snelle levering. Prima geholpen

Hele snelle levering
Snelle reactie op mail
Zeer klant vriendelijk

Reageert snel op mails! Doet er alles aan om je te helpen! Snelle en correcte levering.

Correcte en vlotte manier van werken!

Na elders teleurgesteld te zijn, wist Astrids Wave Shop mijn aanvraag snel en correct af te handelen. Top!

snelle en duidelijke levering

Fijne bestelshop, ook mijn vragen per mail werden snel beantwoord. Aan te raden.