Ronald Jonas

Uitstekend

Snelle afhandeling, netjes verpakt

Kim

Alles volgens belofte

Duidelijke uitleg product, snelle levering

Twan

Correcte snelle afwikkeling order

snelle reactie tijd per mail

Bart

Super ervaring, zeer vriendelijk en vlotte afhandeling

Vriendelijkheid, vlotte service, alles top

Koen Vleugels

Perfecte service!!

Snelle opvolging van bestelling en levering, uiterst betrouwbaar.

Hans Mensink

Aankoop Mille GT Ultraz Winter Tights

Ideale fietsbroek bij lagere temperatuur. Zit gegoten en onderlijf blijft warm!
Onderscheidend : handgeschreven kaartje van Assos in het pakket

Jeroen

Ben super tevreden

Katia van der Kruisen

Was aangenaam verrast door de persoonlijke boodschap die bij mijn bestelling zat. Zowel bij het 1ste pakket als de omruiling.
De bestelling, retour en wissel is zeer vlot en snel verlopen....
De bestelling, retour en wissel is zeer vlot en snel verlopen. Spijtig dat de retour wel voor eigen rekening was.

De persoonlijke toets bij het online kopen.

Ed

Snelle en zeer attente verzending met een persoonlijk gerichte en handgeschreven bedankje. Geeft een goed gevoel!

Klantgerichte houding en een snelle goed verzorgde verzending.

jan raeijmaekers

Kom er al wat langer en heb er altyd een goed gevoel bij als ik er wat koop ; correcte informatie over de kleding . pas nog winterjas gekocht en had wat problemen met de rits ; dit werd meteen... Kom er al wat langer en heb er altyd een goed gevoel bij als ik er wat koop ; correcte informatie over de kleding . pas nog winterjas gekocht en had wat problemen met de rits ; dit werd meteen serieus genomen en voor garantie op zeer korte termijn opgelost ; het jasje werd zelfs thuis gebracht met kleine attentie , waarvoor nog bedankt ; dat zie je niet veel meer

heel persoonlijk en behulpzaam