Bijzonder nette zaak met vriendelijk personeel. Tevens werken de meeste er voor lange tijd
wat ook weer vertrouwen schept.Het pand en de werkplaats zien er netjes en geordend uit wat een zeer goede indruk geeft van het bedrijf.Ook in het verleden zeer goede ervaringen gehad met dit schade bedrijf. Kortom het is prettig zaken doen met Autoschade Zijdepark Bergambacht.

De ervaring is heel goed. Vriendelijke medewerkers die meedenken en prima en vlotte service verlenen.

Schade aan de voorbumper. Er werd goed meegedacht en ik kon heel snel geholpen worden. Ik ben heel tevreden!

Erg prettige ontvangst, goede afspraken en prima service! Ook haal/ breng service is erg prettig! Hopelijk niet snel meer nodig, indien wel komen we zeker terug!

Zeer vriendelijk en correcte medewerkers, bij het beoordelen van mijn auto gaven zij goede uitleg van wat de schade en het gevolg daarvan was. Ook de tijd dat mijn auto in reparatie was klopte... Zeer vriendelijk en correcte medewerkers, bij het beoordelen van mijn auto gaven zij goede uitleg van wat de schade en het gevolg daarvan was. Ook de tijd dat mijn auto in reparatie was klopte precies, waardoor in zeer tevreden ben. De auto is weer netjes en schoon afgeleverd.

Prima service!

Leenauto meegekregen gedurende de tijd van reparatie en als service werd mijn gerepareerde auto voor mijn deur afgeleverd.

Klein minpuntje;
ze waren...
Prima service!

Klein minpuntje;
ze waren vergeten een stukje herstel van wat lakschade uit te voeren, maar daar mag ik snel voor terugkomen. Het blijft mensenwerk.

Het vriendelijke en professionele contact was de reden van een plezierige ervaring. Ook de snelheid van uitvoering en een fijne leenauto droegen hiertoe bij. Indien onverhoopt nodig: voor mij zeker... Het vriendelijke en professionele contact was de reden van een plezierige ervaring. Ook de snelheid van uitvoering en een fijne leenauto droegen hiertoe bij. Indien onverhoopt nodig: voor mij zeker een blijvertje!

Vriendelijke mensen, snelle service. Kreeg meteen een leenauto. Werd ook op de hoogte gehouden. De auto is vakkundig gerepareerd.

De auto is voorbeeldig hersteld. Het duurde wel lang (ruim een maand) voordat de afspraak kon worden gemaakt. Waarschijnlijk had dit te maken met de feestdagen en jaarwisseling. Het contact was... De auto is voorbeeldig hersteld. Het duurde wel lang (ruim een maand) voordat de afspraak kon worden gemaakt. Waarschijnlijk had dit te maken met de feestdagen en jaarwisseling. Het contact was soepel en prettig en de haal- en brengservice uitstekend.