Door drukte duurde het wat langer voordat mijn auto gemaakt kon worden. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer ik aan de beurt was.
Snel geholpen bij het melden van de schade en het...
Snel geholpen bij het melden van de schade en het inleveren van de auto. Prima leenauto mee.
Schade perfect hersteld. Vriendelijke medewerkers.

De werkzaamheden zijn keurig conform afspraak uitgevoerd binnen de hiervoor aangegeven tijd.

Snel en netjes!

Perfect geholpen en alles uitgevoerd zoals afgesproken vriendelijk ontvangen

Correcte afhandeling van de schade. Vakwerk!

Door de verzekering doorverwezen naar ASR Nootdorp, vriendelijk en correct geholpen voor de afhandeling van de schade aan mijn auto.
De schade was niet meer zichtbaar na reparatie.

Keurig otntvangen nette behandelling
Mooi op tijd klaar auto mooi

Keurig te woord gestaan, en prima geholpen, goeie service, auto netjes afgeleverd,

De reparatie is keurig uitgevoerd. Vriendelijke en behulpzamen mensen. Omdat het erg druk was (na de zomer) moest ik helaas een maandje wachten voordat ik aan de beurt was. Maar verder ging het... De reparatie is keurig uitgevoerd. Vriendelijke en behulpzamen mensen. Omdat het erg druk was (na de zomer) moest ik helaas een maandje wachten voordat ik aan de beurt was. Maar verder ging het perfect.

Alles helemaal prima, makkelijk afspraak online regelen binnen 1 uur langs en binnen 1 week alles tip top gemaakt voor een hele goeie prijs.