Duidelijke communicatie en afspraak nagekomen

Ondanks de enorm lange levertijden van materialen is de schade perfect verholpen. Jammer dat er blijkbaar te weinig ervaring was met software afstellingen en het opnieuw afstelllen van sensoren. Al... Ondanks de enorm lange levertijden van materialen is de schade perfect verholpen. Jammer dat er blijkbaar te weinig ervaring was met software afstellingen en het opnieuw afstelllen van sensoren. Al met al heb ik 5 maanden na de schade wel weer een zo goed als nieuwe auto terug. Ik moest in die maanden zelf steeds bellen om de status op te vragen dat zou sterk verbeterd kunnen worden!

Auto thuis opgehaald en leenauto was voorzien, na 4 dagen was de auto netjes hersteld.

Het ging niet om een ingewikkelde schade, waardoor de klus snel en deskundig werd afgehandeld.
Voorbereiding vanuit het bedrijf en afspraken helder. Meedenken over eventuele verdere schade door de marter getuigt van professionaliteit. (Garage in Menaam)

Vriendelijke medewerkers, goed internet systeem voor de afspraken.
Minpunt: de prijs van het herstel ging plotseling omhoog van €1200,- naar €1900,-

Goed ontvangen, realistische opname van de schade gemaakt en goed hersteld, bijna binnen de vooraf aangegeven tijd.
Jammer dat een klein krasje net iets verderop niet is meegenomen (behoorde...
Jammer dat een klein krasje net iets verderop niet is meegenomen (behoorde niet tot het schadegeval).

Klantvriendelijk, behulpzaam en duidelijk over afspraken.

Het is toegankelijk, duidelijk en zeer professioneel maar toch met persoonlijke benadering. Of je nú incidenteel een beroep of ze doet of frequent dezelfde behandeling volgt.

Er werden duidelijke afspraken gemaakt en die werden nagekomen.
Na de reparatie ziet alles er weer nu weer nieuw uit !

Na melding van de schade kreeg ik snel een reactie om langs te komen om de schade te beoordelen. Daar kreeg ik een heldere uitleg wat ik kon verwachten. De schade zelf is precies hersteld zoals... Na melding van de schade kreeg ik snel een reactie om langs te komen om de schade te beoordelen. Daar kreeg ik een heldere uitleg wat ik kon verwachten. De schade zelf is precies hersteld zoals vooraf verteld. En ze hebben mij zelfs nog getipt over een (ander) mankement aan de auto. Ook de leenfiets bood die dagen een prima alternatief!