Correct,duidelijk wat er moet gebeuren en wanneer gereed.

Professioneel bedrijf, Goede communicatie, Goede service, deskundig schade herstel

JaHaSe beheer bv

Goede service vriendelijke vakkundige mensen

Een geweldig fijn bedrijf met super medewerkers en hoge kwaliteiten

Heldere en goede communicatie. Afspraken zijn volledig nagekomen en ze hebben goed meegedacht in oplossingen. Het is nooit leuk als je auto naar een schade hersteller moet, maar deze service was... Heldere en goede communicatie. Afspraken zijn volledig nagekomen en ze hebben goed meegedacht in oplossingen. Het is nooit leuk als je auto naar een schade hersteller moet, maar deze service was echt top!

De met Autoschade Van Peer gemaakte afspraken werden keurig opgevolgd. Leenauto was prima en op afgesproken tijd was auto hersteld. Kortom: TOP!!

Heel goed , vriendelijk personeel en de schade goed afgehandeld

Absoluut zeer tevreden over het herstel van de schade aan mijn Peugeot 208. Uitermate vriendelijk personeel dat echt tijd voor je maakt en met aandacht naar je luistert. Deze mensen hebben duidelijk... Absoluut zeer tevreden over het herstel van de schade aan mijn Peugeot 208. Uitermate vriendelijk personeel dat echt tijd voor je maakt en met aandacht naar je luistert. Deze mensen hebben duidelijk plezier in hun werk en in het contact met de klanten. Daarnaast een keurige leenauto meegekregen en na het herstel een keurig gewassen en perfect herstelde auto terug gekregen. Bestuurdersstoel en stuur keurig beschermd met een beschermhoes. Ik mocht zelfs nog de foto’s bekijken van de reparatie. Echt top!

ASN komt zijn afspraken goed na en denkt met de klant mee .
Mijn auto was zelfs een dag eerder dan gepland klaar .

Ben vriendelijk en zeer deskundig geholpen door Frenk bij ASN bij jullie op Rotterdam Zuid