Klant vriendelijk bedrijf, dat altijd voor ons klaar staat

Vriendelijk bedrijf, dat altijd voor ons klaarstaat

Vanaf melding van de schade tot oplevering van de auto goed werk geleverd door Autoschade Boll. Over het resultaat ben ik zeer tevreden, auto is weer als nieuw. Aardig maar bovenal deskundig... Vanaf melding van de schade tot oplevering van de auto goed werk geleverd door Autoschade Boll. Over het resultaat ben ik zeer tevreden, auto is weer als nieuw. Aardig maar bovenal deskundig personeel. Ik kreeg goed advies, ook over andere zaken in de auto dan de schade. Ik beveel Autoschade Boll dan ook van harte aan. Je auto is daar in goede handen.

Meer dan prima. Leveren de auto weer netjes op. Vriendelijk, eerlijk advies, etc. Top!

Positief en goede service.

Netjes en snel gerepareerd met als verassing dat ik mijn auto van binnen en buiten schoon terug kreeg.

Zeer vriendelijk en behulpzaam laten even weten dat u auto nog niet klaar is vanwege ontbreken van onderdeel zodat u niet zit te wachten of deze klaar is al met al zeer goed bedrijf om uw auto... Zeer vriendelijk en behulpzaam laten even weten dat u auto nog niet klaar is vanwege ontbreken van onderdeel zodat u niet zit te wachten of deze klaar is al met al zeer goed bedrijf om uw auto te laten repareren

Vriendelijk en behulpzaam

Goed geholpen met mijn schade! Netjes en vakkundig alles weer gerepareerd.

Prima service, duidelijk en eerlijk.
Auto weer top
In orde gemaakt en schoon / gewassen terug gekregen. !!