ASN Tindemans Weert

Geweldige service. Een bedrijf dat mee denkt in oplossingen en ook zich aan de afspraken houdt.
Auto is keurig afgeleverd en zelfs van binnen en buiten schoon gemaakt.

Snelle afhandeling, goede service en keurig hersteld

Een goede afspraakregeling, korte overhandiging auto, meedenken in opties.

Duidelijk, netjes en conform de afspraken.

We zijn op een correcte en klantvriendelijke manier geholpen. De schade is vlekkeloos verholpen en de auto is netjes en schoon aan ons afgeleverd.

Vriendelijk personeel. Goede communicatie en vakkundig werk.

Duidelijke afspraken en eerlijke voorlichting. Goede service mbt leenauto
Schadeherstel ziet er keurig uit en auto is nog even gewassen ook

Als wagenparkbeheerder met ca. 40 auto's heb ik vaker met Calveen Amersfoort te maken. Ervaringen zijn positief. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen. Schades worden netjes hersteld.... Als wagenparkbeheerder met ca. 40 auto's heb ik vaker met Calveen Amersfoort te maken. Ervaringen zijn positief. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen. Schades worden netjes hersteld. Afspraken zijn duidelijk en worden goed nagekomen.

Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over de te herstellende schade, schade is ook netjes gemaakt, vond het alleen raar dat er bij het ophalen van de auto de sleutel zo werd gegeven en dat... Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over de te herstellende schade, schade is ook netjes gemaakt, vond het alleen raar dat er bij het ophalen van de auto de sleutel zo werd gegeven en dat er geen laatste inspectie meer plaats vond en zo ik dus de volgende ochtend toen het weer licht was zag dat er nog allemaal stukjes glas op de achterbank lagen.