Duidelijke afspraken, uitstekende afspraken en tussentijds houden ze je netjes op de hoogte van het verloop van de reparatie. Zeer vriendelijke medewerkers.

Prima service en schade mooi gerepareerd

Vriendelijk goede service en goed en snel werk afleverend.

De reparatie is prima. Duurde wel twee dagen langer dan aangegeven.
De reparatie is prima. Duurde wel twee dagen langer dan aangegeven.
Er wad geen elektrische fiets beschikbaar, hpewel dat wel was afgesproken.Voor mij, met een forse beperking van mijn longen, is dat een ramp. Gelukkig kon mijn vrouw de auto brengen en halen. Al met al een beetjemslordig enmwij zouden dat graag vooraf hebben geweten.

Goede service. Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. Reparatie goed uitgevoerd.
Vriendelijke medewerkers.

Zeer vriendelijk mevrouw aan de balie en goed geholpen
Afspraken die kloppen en vakwerk geleverd
Ook de nazorg en afhandeling uitstekend
Ik zal het bedrijf zeker aanraden

In het algemeen waren de contacten met de medewerkers zeer positief. De medewerkers waren klantvriendelijk en behulpzaam. De afspraken werden keurig nagekomen.
De schadeherstel was eerder...
De schadeherstel was eerder gereed dan gepland en was heel goed en zorgvuldig uitgevoerd. De auto leek wel weer nieuw.
Bovendien was er een fijne leenauto beschikbaar.

Service was zeer goed. Ze kwamen met de best mogelijke oplossing en hebben die naar grote tevredenheid uitgevoerd.

Ik heb bijna 3 maanden geleden een afspraak gemaakt voor 2 april. Ik heb de auto in de ochtend gebracht en hij zou de volgende dag in de middag klaar zijn. Op 4 april heb ik zelf moeten bellen en... Ik heb bijna 3 maanden geleden een afspraak gemaakt voor 2 april. Ik heb de auto in de ochtend gebracht en hij zou de volgende dag in de middag klaar zijn. Op 4 april heb ik zelf moeten bellen en kreeg te horen, dat er nog niets aan de schade gedaan was. Uiteindelijk duurde het nog tot 9 april voordat hij klaar was. Het zou wel zo netjes zijn als de klant door jullie geinformeerd zou worden, indien de afgesproken dag niet gehaald wordt. Voor de rest is de schade netjes gerepareerd en is de auto ook schoon afgeleverd.

Niet goed.
1. Vorige keer een recensie afgegeven met cijfer 3 of 4 zie onderstaand punt. Geen enkele reactie.

2. Afspraak niet nagekomen. heb op di 26 mrt de auto gebracht met...
Niet goed.

2. Afspraak niet nagekomen. heb op di 26 mrt de auto gebracht met een opmerking over het herstel vd vorige schade, dat zouden ze herstellen, dat is niet gebeurd. Vrijdag 29 mrt de auto opgehaald en bij thuiskomst zag ik dat de achterklep er niet symmetrisch inzit!!?? Dat heb ik ze nog niet gemeld. Zij zouden met een reactie op het 1e punt komen, dat wacht ik even af.