Na een tel afspraak werden we vriendelijk ontvangen door het dienstdoende personeel. De schade werd opgenomen en daarna een datum afgesproken om de auto te brengen om gerepareerd te worden. Hierbij... Na een tel afspraak werden we vriendelijk ontvangen door het dienstdoende personeel. De schade werd opgenomen en daarna een datum afgesproken om de auto te brengen om gerepareerd te worden. Hierbij hebben we een leenauto gereserveerd.. Op de afgesproken datum hebben we onze auto geruild voor de gereedstaande leenauto en konden we ongestoord onze weg vervolgen. Het wachten tot de werkzaamheden klaar waren duurde ietsje langer vanwege het niet tijdig leveren van de benodigde onderdelen. Toen deze binnen waren was de auto in een mum van tijd helemaal klaar.
Wij waren blij met het resultaat en helemaal tevreden met het werk van ASN te Heerlen.

Het contact van te voren was heel vriendelijk en duidelijk. Een duidelijke prijsopgave de heel redelijk was aangezien ik ergens anders ee heel ander verhaal en bedrag voorgeschoteld kreeg. Het... Het contact van te voren was heel vriendelijk en duidelijk. Een duidelijke prijsopgave de heel redelijk was aangezien ik ergens anders ee heel ander verhaal en bedrag voorgeschoteld kreeg. Het eindresultaat was super. Ik moest nadenken over welke kant de schade had gezeten. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden

Uitstekende service
1 ontvangst aan balie erg goed
2 vervangend vervoer goed geregeld
3 reparatie vlekkeloos en conform afspraak
4 afhandeling balie geweldig
Dus prima ervaring (je zou meer schade willen zo ☺️)

Vriendelijke benadering. Goed en zeer netjes onze schade gerepareerd. De afhandeling duurde wat langer dan gepland door ziek personeel. Heel menselijk, helaas. We werden goed op de hoogte gehouden.

Snel geholpen, vriendelijk personeel. kennis van zaken.

Bij asn zijn ze vriendelijk, klantgericht en meedenkend. Een super fijn bedrijf waar ik zeker indien nodig naar toe terug zal keren.

We waren voor de overname al zeer tevreden en dat is zo gebleven.
De schade is perfect gemaakt / hersteld en we zijn vriendelijk geholpen .

De kwaliteit van het herstel is goed. De communicatie en betrouwbaarheid van afspraken over een reparatie is matig. De afhandeling heeft 3 maanden geduurd en ik moest meerdere keren bellen om te... De kwaliteit van het herstel is goed. De communicatie en betrouwbaarheid van afspraken over een reparatie is matig. De afhandeling heeft 3 maanden geduurd en ik moest meerdere keren bellen om te vragen wat de status was.

Correcte afhandeling, schade netjes hersteld, passende leenauto.
Correcte afhandeling, schade netjes hersteld, passende leenauto.
Klein verbeterpuntje: de auto afmelden en vragen de leenauto snel terug te brengen, lukt alleen als er voldoende tijd tussen de afmelding en sluitingstijd zit. Vervroegde sluiting en minder dan 20 minuten voor rijden en tanken, gaat meestal niet werken.