Een vriendelijk ontvangst je komt met een vervelende schade maar er wordt vriendelijke antwoorden gegeven zodat je de ellende even vergeet want het komt wel goed meneer

Keurige reparatie en schoon afgeleverd

Mijn auto is via Herwers bij U gebracht voor het herstellen van de schade.
Ik heb de auto in perfecte staat terug gekregen.
En tot mijn verbazing schoon en gewassen. TOP

Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even... Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even schoonmaken.

Zonder van tevoren een afspraak gemaakt te hebben naar ASN in Heerlen gereden voor de schade aan mijn auto. Ik werd snel en kundig door de medewerker geholpen. Er werd goed met mij meegedacht en... Zonder van tevoren een afspraak gemaakt te hebben naar ASN in Heerlen gereden voor de schade aan mijn auto. Ik werd snel en kundig door de medewerker geholpen. Er werd goed met mij meegedacht en het contact met de verzekeringmaatschappij werd meteen geregeld. Na 3 weken kon ik mijn auto al brengen voor de reparatie. Alles verliep volgens afspraak. Zeer tevreden.

Prima, de auto is netjes gemaakt. Alles ging volgens afspraak. Vervangend vervoer ook prima

Na een tel afspraak werden we vriendelijk ontvangen door het dienstdoende personeel. De schade werd opgenomen en daarna een datum afgesproken om de auto te brengen om gerepareerd te worden. Hierbij... Na een tel afspraak werden we vriendelijk ontvangen door het dienstdoende personeel. De schade werd opgenomen en daarna een datum afgesproken om de auto te brengen om gerepareerd te worden. Hierbij hebben we een leenauto gereserveerd.. Op de afgesproken datum hebben we onze auto geruild voor de gereedstaande leenauto en konden we ongestoord onze weg vervolgen. Het wachten tot de werkzaamheden klaar waren duurde ietsje langer vanwege het niet tijdig leveren van de benodigde onderdelen. Toen deze binnen waren was de auto in een mum van tijd helemaal klaar.
Wij waren blij met het resultaat en helemaal tevreden met het werk van ASN te Heerlen.

Het contact van te voren was heel vriendelijk en duidelijk. Een duidelijke prijsopgave de heel redelijk was aangezien ik ergens anders ee heel ander verhaal en bedrag voorgeschoteld kreeg. Het... Het contact van te voren was heel vriendelijk en duidelijk. Een duidelijke prijsopgave de heel redelijk was aangezien ik ergens anders ee heel ander verhaal en bedrag voorgeschoteld kreeg. Het eindresultaat was super. Ik moest nadenken over welke kant de schade had gezeten. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden

Uitstekende service
1 ontvangst aan balie erg goed
2 vervangend vervoer goed geregeld
3 reparatie vlekkeloos en conform afspraak
4 afhandeling balie geweldig
Dus prima ervaring (je zou meer schade willen zo ☺️)