Een heel fijn schadeherstelbedrijf; Goed en snel geholpen en netjes een vervangende auto gekregen.

Perfecte reparatie uitvoer. Perfecte klantenbehandeling.

Zeer deskundig en vriendelijke geholpen
Ik zal ASN zeker aan bevelen
Ze denken met je mee

Erg mooie eindresultaat van de auto!! Dank hiervoor top! Tijdens de reparatie kreeg ik een leenauto wat echt fijn is.
Helaas heb ik wel een opmerking met betrekking op...
Helaas heb ik wel een opmerking met betrekking op klantvriendelijkheid

De keren dat ik langskwam vond ik de klantvriendelijkheid niet goed genoeg om het als prettig te ervaren.
als klant zag ik door deze medewerker dat jullie erg druk hebben waardoor er niet veel tijd genomen wordt. Door de drukte was de manier van praten met klanten erg kort. Ongezellig manier van communiceren. Ook de irritatie naar een andere collega (die een klein foutje had gemaakt) werd duidelijk zichtbaar dat is niet prettig om te zien als klant. Misschien is het goed om nog een collega aan te nemen zodat de druk goed verdeeld wordt.

De auto was prima schoongemaakt van binnen , echt top en ja ook een nieuw kentekenbord . Wat een goede service.

Ontvangst vriendelijk, reparatie goed uitgevoerd , factuur duidelijk. Afwikkeling derhalve prima

Snel geholpen, goed gemaakt. Helaas geen vervangend vervoer.

Schade is prima verholpen alleen jammer dat ze een stuk zijn vergeten te spuiten waar door ik nog een keer terug moet komen en me auto zat van binnen onder het stof

Reparatie goed uitgevoerd. Niet alle medewerkers waren vriendelijk, afgesproken dat auto in 1 dag klaar zou zijn - bleek niet het geval en bij terugbellen einde dag (binnen openingstijden) werd... Reparatie goed uitgevoerd. Niet alle medewerkers waren vriendelijk, afgesproken dat auto in 1 dag klaar zou zijn - bleek niet het geval en bij terugbellen einde dag (binnen openingstijden) werd telefoon niet opgenomen