Vriendelijk personeel en een snelle service

Goede ontvangst, duidelijke uitleg over de schadeafhandeling. Schade is ook vakkundig gerepareerd. Enig aandachtspunt: indien de reparatie langer duurt dan de planning laat dit dan wel even weten... Goede ontvangst, duidelijke uitleg over de schadeafhandeling. Schade is ook vakkundig gerepareerd. Enig aandachtspunt: indien de reparatie langer duurt dan de planning laat dit dan wel even weten aan de klant.

Vriendelijk, meedenkend en professioneel. Resultaat is verbluffend.

Goed en snel de schade hersteld . Auto was op tijd terug in Venlo

Het resultaat is perfect. Helaas heb ik een paar ervaringen met ast, altijd naar tevredenheid. Wel vind ik dat het reparatieproces veel tijd in beslag neemt.

Fijn contact en ik ben heel goed geholpen.

Alles was goed

Recht toe, recht aan communicatie

Mijn ervaring met ASN Autoschade Rotterdam-Zuid was uitstekend! Vanaf het moment dat ik contact opnam tot het moment dat ik mijn gerepareerde auto ophaalde, werd ik professioneel en vriendelijk... Mijn ervaring met ASN Autoschade Rotterdam-Zuid was uitstekend! Vanaf het moment dat ik contact opnam tot het moment dat ik mijn gerepareerde auto ophaalde, werd ik professioneel en vriendelijk behandeld. De kwaliteit van het werk was indrukwekkend - mijn auto ziet er weer als nieuw uit!

Snelle, compentente en vriendelijke medewerkers