Schade goed weg gewerkt

Het contact met het schadebedrijf is goed, via whatsapp, telefonisch als fysiek. Het enige minpuntje was dat bij het ophalen van de gerepareerde auto er geen tijd werd gemaakt om even uitleg te... Het contact met het schadebedrijf is goed, via whatsapp, telefonisch als fysiek. Het enige minpuntje was dat bij het ophalen van de gerepareerde auto er geen tijd werd gemaakt om even uitleg te geven wat er gedaan was aan de auto (hebben dit ook kenbaar gemaakt bij het herstelbedrijf zelf)

Bij intake snel schakelen met verzekeraar. Afspraak voor herstel binnen acceptabele periode. Aflevering schoongewassen auto en perfect herstel van schade.

Altijd netjes en goed geholpen

We zijn duidelijk geïnformeerd en snel en goed geholpen door ASN Lammertink Rijssen.

Ik vind het een heel prettig schadeherstel bedrijf. De mensen zijn zeer klantvriendelijk. Ze komen de afspraken goed na. Ik ben uitstekend geholpen. Alles was prima in orde. Een leenauto stond voor... Ik vind het een heel prettig schadeherstel bedrijf. De mensen zijn zeer klantvriendelijk. Ze komen de afspraken goed na. Ik ben uitstekend geholpen. Alles was prima in orde. Een leenauto stond voor mij klaar.

Duidelijke en heldere communicatie. Netjes en prima service.

Netjes behandeld, goed geholpen.

Prettige ervaring, ze zijn behulpzaam en houden zich aan hun gemaakte afspraken.

Super meegedacht en schade snel en professioneel hersteld.