Dit autoschadedrijf is sinds een paar jaar een aanwinst voor het industrieterrein in Bergambacht.
Goede organisatie en vakwerk wat afgeleverd wordt,
volgens de vooraf gemaakte afspraak...
Goede organisatie en vakwerk wat afgeleverd wordt,
volgens de vooraf gemaakte afspraak en tijdstip.
Een echte aanrader voor degene die blikschade heeft aan zijn vervoermiddel met welke oorzaak dan ook.

Duidelijke informatie over "alles verder gaat"
goede afspraken, klantvriendelijke baliemedewerkster.
Prima leenauto en ze nemen samen met de ZLM alle zorgen uit handen

Van de eerste tot de laatste keer dat ik bij Autoschade Fransen Nijmegen was, was mijn indruk van dit bedrijf super positief. Zeker door de vriendelijke receptionist, maar ook door de uitstraling... Van de eerste tot de laatste keer dat ik bij Autoschade Fransen Nijmegen was, was mijn indruk van dit bedrijf super positief. Zeker door de vriendelijke receptionist, maar ook door de uitstraling van de werkplaats. Ik hoop er niet meer te komen, maar bij schade een aanrader!

Alles prima en conform afspraak verlopen.
Uitgevoerde reparatie uitstekend.
Informatie medewerksters compleet en ruim voldoende.

Reactie ASN Autoschade van den Heuvel Purmerend:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie!
Wij zijn blij dat voor u alles naar tevredenheid is geweest.
Autoschade Devak

Asn Rijssen is zeer toegankelijk, snelle kostenraming, tijd voor herstellen in overleg en denken daar mee met de wensen van de klant, personeel zeer vakbekwaam en uiterst vriendelijk, doen net een... Asn Rijssen is zeer toegankelijk, snelle kostenraming, tijd voor herstellen in overleg en denken daar mee met de wensen van de klant, personeel zeer vakbekwaam en uiterst vriendelijk, doen net een stapje meer. Schade top gerepareerd.

Bij het eerste bezoek aan ASN om mijn schade te melden, werd ik prima te woord gestaan.
Er werd zorgvuldig gekeken en uitleg gegeven.
Bij het brengen van mijn eigen auto, stond er een...
Er werd zorgvuldig gekeken en uitleg gegeven.
Bij het brengen van mijn eigen auto, stond er een leenauto klaar, die bij mij paste n.l. een automaat. Volgens afspraak stond de gerapareerde auto na een werkweek klaar.

Mijn ervaring met ASN Autoschade is dat zij je vriendelijk te woord staan, als je net na een aanrijding binnen komt ook oog hebben voor de emotionele staat waarin de bestuurder zicht bevind, en zij... Mijn ervaring met ASN Autoschade is dat zij je vriendelijk te woord staan, als je net na een aanrijding binnen komt ook oog hebben voor de emotionele staat waarin de bestuurder zicht bevind, en zij de schade herstellen en daarbij ( of tussen tijds) je informeren wat waarom en hoe zij dit hebben gedaan.

Perfect geregeld keurig volgens afspraak.

Prettig geholpen.
Fijne leenauto.
Maar vooral , auto na reparatie weer als nieuw.
Kreeg auto schoon van binnen en buiten op de afgesproken tijd weer terug.

Helder en duidelijke commiunicatie en snel geholpen