Ontvangst vriendelijk, reparatie goed uitgevoerd , factuur duidelijk. Afwikkeling derhalve prima

Snel geholpen, goed gemaakt. Helaas geen vervangend vervoer.

Schade is prima verholpen alleen jammer dat ze een stuk zijn vergeten te spuiten waar door ik nog een keer terug moet komen en me auto zat van binnen onder het stof

Reparatie goed uitgevoerd. Niet alle medewerkers waren vriendelijk, afgesproken dat auto in 1 dag klaar zou zijn - bleek niet het geval en bij terugbellen einde dag (binnen openingstijden) werd... Reparatie goed uitgevoerd. Niet alle medewerkers waren vriendelijk, afgesproken dat auto in 1 dag klaar zou zijn - bleek niet het geval en bij terugbellen einde dag (binnen openingstijden) werd telefoon niet opgenomen

Mooi gedaan en netjes afgeleverd
Prima geregeld door Herwers

Keurige en snelle service. Alles werd prima afgehandeld.

Vriendelijk, duidelijk en een goede reparatie

Heel vriendelijk, denken met je mee en de schade wordt heel mooi gerepareerd.

Snelle en prima reparatie. Idioot slechte service en communicatie.

leen auto had minder dan 4km gereden maar moest perse een bonnetje halen van de pomp.

Reactie ASN Autoschade Schonewille Helmond:

Beste heer B,
Beste heer B,
Graag willen wij reageren op uw review inzake het vervangend vervoer, althans het aftanken ervan. Bij uitgifte van de vervangende auto heeft u van ons een formulier met richtlijnen gekregen, onder andere over het aftanken, waarvoor u ook heeft getekend.
In de 1ste alinea staat hierover het volgende :
"U krijgt de auto afgetankt mee en wij verwachten de auto dan ook weer afgetankt van u terug. Ook al heeft u erg weinig gereden dan verzoeken wij u toch de auto af te tanken, als 6 voorgaande berijders weinig gereden hebben en niet hebben afgetankt dan is nummer 7 de klos ! Als u dan nummer 7 bent zou u dat ook niet fijn vinden. Neemt u het (af)tankbonnetje even mee ?"
Om daarna een review te plaatsen met de krachtterm "idioot" is dan ook geheel misplaatst.
Wellicht is een alternatief vervangend vervoer (fiets) of de haal-, en brengservice in een volgend geval een optie ?
Team ASN Autoschade van Vreden-Binckhorst