Vriendelijk,professioneel. Zeer tevreden over de manier waarop de schade hersteld is.

Contact vriendelijk en deskundig. Leveren conform afspraak.

Alles prima geregeld

Een super nette auto als vervanging enkel nu wel helemaal verpest door de stuurverwarming haha. De auto was super netjes gemaakt en ook helemaal schoon gemaakt! Super blij mee.

Nu...

Nu zoeken of er stuur verwarming in mijn eigen auto kan

Het eerste contactmoment verliep al prettig en ik kon snel terecht voor schadeherstel aan mijn auto.
Daarnaast ook vriendelijk en meedenkend personeel.

Een vriendelijk ontvangst je komt met een vervelende schade maar er wordt vriendelijke antwoorden gegeven zodat je de ellende even vergeet want het komt wel goed meneer

Keurige reparatie en schoon afgeleverd

Mijn auto is via Herwers bij U gebracht voor het herstellen van de schade.
Ik heb de auto in perfecte staat terug gekregen.
En tot mijn verbazing schoon en gewassen. TOP

Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even... Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even schoonmaken.

Zonder van tevoren een afspraak gemaakt te hebben naar ASN in Heerlen gereden voor de schade aan mijn auto. Ik werd snel en kundig door de medewerker geholpen. Er werd goed met mij meegedacht en... Zonder van tevoren een afspraak gemaakt te hebben naar ASN in Heerlen gereden voor de schade aan mijn auto. Ik werd snel en kundig door de medewerker geholpen. Er werd goed met mij meegedacht en het contact met de verzekeringmaatschappij werd meteen geregeld. Na 3 weken kon ik mijn auto al brengen voor de reparatie. Alles verliep volgens afspraak. Zeer tevreden.