Schade is prima gerepareerd. Klantvriendelijkheid kan zeker beter. Bij brengen van de auto was er geen leenauto, wel gereserveerd. Je veel heb en weer gedoe toch in andere plaats auto op kunnen... Schade is prima gerepareerd. Klantvriendelijkheid kan zeker beter. Bij brengen van de auto was er geen leenauto, wel gereserveerd. Je veel heb en weer gedoe toch in andere plaats auto op kunnen halen.
Bij gereed melding en extra belletje er achteraan gekregen dat de auto klaar stond. Of ik het liefst meteen de auto zou willen halen want we hebben de leenauto nodig. Dacht het niet, ook ik heb gewoon een baan.
Bij inleveren auto was het sleutel inleveren, heeft u afgetankt? Een hier is de sleutel van uw auto. Niet even mee lopen, laten zien hoe de reparatie is gedaan, helaas.
Het is dat het moet van de verzekeraar uit anders zou ik hier echt niet weer komen.

1 woord TOP!!

Bedankt!

Toppers daar in Bunnik

Goede service.
Auto netjes afgeleverd.

We hebben goed onderling contact gehad met de baliemedewerker.
De auto is keurig gewassen afgeleverd aan ons.

Positief en meedenkende in oplossingen!

Met de schade melden keurig en vakkundig uitgelegd wat er gaat gebeuren en met op het ophalen zeer vriendelijk en de auto vakkundig hersteld

Komt afspraken uitstekend na en communiceert correct. "Praten" herstel niet onnodig duur.

Volgens mij kan de communicatie naar de klant beter. Eerst dossier nakijken en dan pas handelen. De nazorg is erg goed en de communicatie is dan prima inorde.