De service rondom de reparatie van onze auto was ronduit slecht. Afspraken die niet nagekomen werden, dingen die langs elkaar heen liepen, slechte tot geen communicatie, etc. We dachten als de... De service rondom de reparatie van onze auto was ronduit slecht. Afspraken die niet nagekomen werden, dingen die langs elkaar heen liepen, slechte tot geen communicatie, etc. We dachten als de reparatie dan maar goed gedaan wordt. Maar nee! Hier moest ik zelfs nog meerdere keren voor terug. Voor mij een reden om mijn verzekering over te sluiten, zodat ik de keuze voor een ander schadebedrijf heb indien nodig, want mij zien ze hier niet meer terug!

Prima, goed geholpen. Wachttijd was helaas wat lang wegens drukte.

Klant vriendelijk je word goed geholpen. Ze zijn luistrend oor en dat is ook goed voor devklant

Hoi
Mijn naam is Eelco jansens en ik heb recentelijk een oldtimer laten spuiten bij ter Horst autoschade te Heikenzand.
vooraf hebben we de auto bekeken en een plan van aanpak...
Hoi
vooraf hebben we de auto bekeken en een plan van aanpak besproken.
een oldtimer is niet wat ze dagelijks doen ,maar wat ze wel meer zouden willen doen.
mijn auto hebben ze tussendoor in de winterperiode gedaan.
en ik kan niet anders zeggen dat ze topwerk hebben afgeleverd en gedaan hebben wat ze hebben beloofd.
dus mijn ervaringen met Ter horst zijn zeer goed, ze doen wat ze beloven.
de communicatie is prettig en ze hebben altijd tijd voor je als je met vragen belt of even langskomt.

Wij hadden schade aan onze auto doordat er een reclamebord tegenaan was gewaaid.
Goed en vakkundig geholpen door een medewerker. Dacht goed mee. Offerte vooraf gekregen en daarna een afspraak gemaakt. Kreeg keurig een leenauto mee. Toen de auto klaar was was hij gewassen en hadden ze de auto gestogzuigd. Goede service.

Super geregeld , snel, goede afspraken en schade uitstekend hersteld.

Goeie service, en vriendelijk personeel.

Fantastisch ontvangen en geholpen en op de hoogte gehouden. En zeer goede herstelwerkzaamheden.

Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te...
Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te regelen.