Heel vriendelijk, denken met je mee en de schade wordt heel mooi gerepareerd.

Snelle en prima reparatie. Idioot slechte service en communicatie.

leen auto had minder dan 4km gereden maar moest perse een bonnetje halen van de pomp.

Reactie ASN Autoschade Leeuwarden:

Beste heer B,
Beste heer B,
Graag willen wij reageren op uw review inzake het vervangend vervoer, althans het aftanken ervan. Bij uitgifte van de vervangende auto heeft u van ons een formulier met richtlijnen gekregen, onder andere over het aftanken, waarvoor u ook heeft getekend.
In de 1ste alinea staat hierover het volgende :
"U krijgt de auto afgetankt mee en wij verwachten de auto dan ook weer afgetankt van u terug. Ook al heeft u erg weinig gereden dan verzoeken wij u toch de auto af te tanken, als 6 voorgaande berijders weinig gereden hebben en niet hebben afgetankt dan is nummer 7 de klos ! Als u dan nummer 7 bent zou u dat ook niet fijn vinden. Neemt u het (af)tankbonnetje even mee ?"
Om daarna een review te plaatsen met de krachtterm "idioot" is dan ook geheel misplaatst.
Wellicht is een alternatief vervangend vervoer (fiets) of de haal-, en brengservice in een volgend geval een optie ?
Team ASN Autoschade van Vreden-Binckhorst

Het personeel bij Lammertink is vriendelijk en
attent. De schade aan mijn auto is heel goed
gerepareerd. Ik ben tevreden.

Prima service. Wel lange wachttijd tussen schadebeoordeling en herstel (2 à 3 maanden of zo). Van de meegekregen leenauto was de benzinetank verre van vol (ondanks dat dit wel gezegd was). Na... Prima service. Wel lange wachttijd tussen schadebeoordeling en herstel (2 à 3 maanden of zo). Van de meegekregen leenauto was de benzinetank verre van vol (ondanks dat dit wel gezegd was). Na afloop wel afgetankt ingeleverd, waarna ik mijn volledige tankkosten zonder problemen terugkreeg. Netjes opgelost dus!

Ben zeer goed en professioneel geholpen. Duidelijk en komen hun afspraken na.
Leenauto stond netjes volgetankt klaar en is ook afgetankt retour. Auto stond klaar en gepoetst.

We zijn prima geholpen aan de balie en de afspraken met leen-auto e.d. werden nagekomen.
De schade was keurig gemaakt, evenals het aantippen van een kleine kras, nu de auto er toch was...

Prettige medewerkers en de schade is heel netjes hersteld. De wachttijd - tussen melding en de feitelijke afspraak - was wel erg lang, drie maanden.

Reparatie zou 2 dagen duren. Daarom geen vervangende auto gevraagd. Reparatie heeft 5 dagen geduurd zonder dat ik daar over ben geinformeerd. Was netjes geweest dat men mij had ingelicht dat het... Reparatie zou 2 dagen duren. Daarom geen vervangende auto gevraagd. Reparatie heeft 5 dagen geduurd zonder dat ik daar over ben geinformeerd. Was netjes geweest dat men mij had ingelicht dat het langer dan 2 dagen werd. Heb nu zelf vervoer moeten regelen.

Reactie ASN Autoschade Leeuwarden:

Beste,
Beste,
Wij betreuren dat u niet 100% tevreden bent. Helaas is uw review anoniem, wij kunnen dus niet nagaan om welk voertuig het gaat. Bij de schadeopname geven wij altijd een indicatie van de reparatieduur. Tijdens het daadwerkelijk herstel kan dit altijd afwijken. Soms moeten er bijvoorbeeld onderdelen bijbesteld worden of is er onderliggende schade welke bij de opname nog niet zichtbaar was. Hierdoor kan het herstel langer duren dan aanvankelijk ingeschat. Wij informeren onze klanten hier normaal gesproken altijd over en zouden in uw geval dan ook meedenken in een oplossing qua vervangend vervoer. Het kan natuurlijk zijn dat u hier vanuit uw lease- of verzekeringsmaatschappij geen recht op heeft, maar dan nog proberen we in goed overleg altijd een oplossing te vinden.
Mocht u nog vragen hebben of uw review met ons willen bespreken mag u altijd contact met ons opnemen.

Ik heb een zeer vriendelijke en snelle service gehad bij ASN Autoschade Amsterdam. Ik had een nieuwe bumper nodig en deze was binnen een dag al geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden.