Snelle afhandeling. , vriendelijk, uitstekend resultaat

Zeer goede en snelle service. Ook de vakbekwaamheid staat hier in een hoog vaandel. Ik denk ook door de jaren evaring .je voelt je er gelijk welkom (is niet overal meer van zelf sprekend)) En de... Zeer goede en snelle service. Ook de vakbekwaamheid staat hier in een hoog vaandel. Ik denk ook door de jaren evaring .je voelt je er gelijk welkom (is niet overal meer van zelf sprekend)) En de koffie is er ook nog eens goed .Echt een aanrader dit Schadebedrijf.

In alle opzichten deed dit bedrijf zijn uiterste best om mij te helpen met goede resultaten

Vriendelijk. Snelle en flexibele service. Snel alles geregeld door ASN met de verzekering

Prima! Goed contact en fijne service.

De schade is in eerste instantie via foto's en email opgenomen en daarna is een afspraak gemaakt. Alles verliep erg vriendelijk en adequaat. Op woensdagochtend de auto gebracht en donderdag aan... De schade is in eerste instantie via foto's en email opgenomen en daarna is een afspraak gemaakt. Alles verliep erg vriendelijk en adequaat. Op woensdagochtend de auto gebracht en donderdag aan het eind van de middag weer op kunnen halen. Dat ging soepel door het gebruik van een leenauto. De schade is perfect verholpen. De auto is weer als nieuw.

Goede herstel werkzaamheden uitgevoerd, echter bleek nog een beschadiging te zijn onstaan die later alsnog keurig werd verholpen onder garantie.

Uiterst vriendelijk geholpen (helaas al twee keer) en alles weer tip top in orde

Kundig, professioneel gestructureerd en ook heel vriendelijk!

Ik ben goed geholpen. De schade is goed hersteld, Ik kreeg mijn auto tip-top, helemaal schoon terug. Ik ben tevreden! 3 dagen vervangend vervoer. alles volgens afspraak geregeld.