De schade is in eerste instantie via foto's en email opgenomen en daarna is een afspraak gemaakt. Alles verliep erg vriendelijk en adequaat. Op woensdagochtend de auto gebracht en donderdag aan... De schade is in eerste instantie via foto's en email opgenomen en daarna is een afspraak gemaakt. Alles verliep erg vriendelijk en adequaat. Op woensdagochtend de auto gebracht en donderdag aan het eind van de middag weer op kunnen halen. Dat ging soepel door het gebruik van een leenauto. De schade is perfect verholpen. De auto is weer als nieuw.

Goede herstel werkzaamheden uitgevoerd, echter bleek nog een beschadiging te zijn onstaan die later alsnog keurig werd verholpen onder garantie.

Uiterst vriendelijk geholpen (helaas al twee keer) en alles weer tip top in orde

Kundig, professioneel gestructureerd en ook heel vriendelijk!

Ik ben goed geholpen. De schade is goed hersteld, Ik kreeg mijn auto tip-top, helemaal schoon terug. Ik ben tevreden! 3 dagen vervangend vervoer. alles volgens afspraak geregeld.

Het betrof het herstel van aanzienlijke schade aan mijn auto met een Frans kenteken. Deze garage heeft de afhandeling met de Franse verzekering en de tussenpersonen zorgvuldig begeleid en efficient... Het betrof het herstel van aanzienlijke schade aan mijn auto met een Frans kenteken. Deze garage heeft de afhandeling met de Franse verzekering en de tussenpersonen zorgvuldig begeleid en efficient uitgevoerd, en de herstelwerkzaamheden vakkundig en zo tijdig mogelijk uitgevoerd. Voor mijn vragen was men altijd beschikbaar en het contact met de medewerkers was plezierig.

Snel goed eerlijk advies en dit ook na reparatie merken dat het zo ook is uitgevoerd

Ben op een uitermate professionele en klantvriendelijke manier geholpen. Alle afspraken zijn zeer correct nagekomen. Zeer vlot geholpen. Maandag schade gemeld, donderdag klaar!

Frank de Ruygt

Zoals altijd een en al top service en vriendelijkheid bij dit bedrijf, menig andere “schade herstel bedrijven” in Heerenveen kunnen aan dit bedrijf een voorbeeld nemen hoe het moet!
Ga zo door...
Ga zo door Dhr Vonk