Zeer behulpzaam en vriendelijke service, incl. schoonmaken van de auto aan binnen en buitenkant. En de huurauto was ook goed.

Een goede schadehersteller met een super service zoals een leen auto en lekker vlot bij het wegbrengen en ophalen aan de balie.
Bewust gekozen voor Pouw.
Een volgende keer zal dat zeker...
Bewust gekozen voor Pouw.
Een volgende keer zal dat zeker weer het geval zijn.

Lange wachttijd, maar uitstekend gerepareerd en prettig dat er zoveel mogelijk is met vervangend vervoer. De auto kreeg ik gewassen en gezogen terug. Geweldig!

Klantvriendelijke service. Schadeopname werd deskundig gedaan. Afhandeling ging heel soepel en kleine aanvullende reparatiewerkzaamheden werden zonder extra kosten uitgevoerd.

Vriendelijk,professioneel. Zeer tevreden over de manier waarop de schade hersteld is.

Contact vriendelijk en deskundig. Leveren conform afspraak.

Alles prima geregeld

Een super nette auto als vervanging enkel nu wel helemaal verpest door de stuurverwarming haha. De auto was super netjes gemaakt en ook helemaal schoon gemaakt! Super blij mee.

Nu...

Nu zoeken of er stuur verwarming in mijn eigen auto kan

Het eerste contactmoment verliep al prettig en ik kon snel terecht voor schadeherstel aan mijn auto.
Daarnaast ook vriendelijk en meedenkend personeel.