Altijd fijne ontvangst als je voor een schadegeval komt. Deskundige personen die de schade opnemen en indien nodig prijs afgeven. Het bedrijf komt gemaakte altijd na.
Voertuig ziet er altijd...
Voertuig ziet er altijd netjes uit na de reparatie. Afhandeling verloopt altijd zeer prettig door deskundig personeel. Zij hanteren een hoog kwaliteitsniveau door de jaren heen.
Verdienen een pluim.

We hebben de auto fantastisch terug gekregen. De aanmelding van de auto werd ruimschoots van tevoren besproken. Het vervangend vervoer was prima en toen de auto mogelijk iets later klaar zou zijn,... We hebben de auto fantastisch terug gekregen. De aanmelding van de auto werd ruimschoots van tevoren besproken. Het vervangend vervoer was prima en toen de auto mogelijk iets later klaar zou zijn, is daar helder en duidelijk over gecommuniceerd.

Ging allemaal vlot en goed. Goed meegedacht voor de beste oplossing. Dik in orde.

Er worden duidelijke afspraken gemaakt over de reparatie die vervolgens bovenverwachting worden uitgevoerd. Kortom ouderwets vakmanschap.

Goede ontvangst en vriendelijk. Niet moeilijk doen met goede planning. Keurige leenauto. Alles perfect verlopen.

De schade werd goed gerepareerd, het duurde wel lang voor er plek was, maar dat maakte niet veel uit omdat ik de auto gewoon kon gebruiken. Extra prettig was de prima leenauto tijdens de reparatie,... De schade werd goed gerepareerd, het duurde wel lang voor er plek was, maar dat maakte niet veel uit omdat ik de auto gewoon kon gebruiken. Extra prettig was de prima leenauto tijdens de reparatie, die ook nog werd gebracht aan huis. De informatie was ook prima, dus al met al een dikke 9.

Goed mijn bumper was vernieuwd en gespoten top
de auto was ook nog eens gewassen en gestofzuigerd

Ik zal bij Auto schade Pouw niet weer een auto stallen na een schade mocht dat in de toekomst nodig zijn en ook niet aanbevelen. Na mijn auto ongeluk werd er slecht gecommuniceerd of mijn auto... Ik zal bij Auto schade Pouw niet weer een auto stallen na een schade mocht dat in de toekomst nodig zijn en ook niet aanbevelen. Na mijn auto ongeluk werd er slecht gecommuniceerd of mijn auto inmiddels aan was gekomen bij Pouw, ik mocht het schade rapport niet inzien. Heb het nadien ook niet onder ogen gezien. Vanuit Pouw is geen juiste informatie doorgegeven aan de verzekering waardoor mijn dossier niet in behandeling werd genomen. Ik heb meerdere keren contact moeten opnemen zowel met Pouw als de verzekering wat de stand van zaken was. Heel veel vervelend na een auto-ongeluk door een vrachtwagen, als je achter zaken aan moet gaan terwijl je lichamelijk letsel hebt over gehouden.

Wachttijd van iets meer dan een maand, maar daarna vlotte afhandeling en uitstekend schadeherstel. Bovendien erg vriendelijk.

In één woord professionele vaklui die weten wat ze doen, dat bedrijf is een team zowel Ria, Henko en Alef kan niet anders zeggen, alles volgens afspraak,zeer vriendelijk en juist op de... In één woord professionele vaklui die weten wat ze doen, dat bedrijf is een team zowel Ria, Henko en Alef kan niet anders zeggen, alles volgens afspraak,zeer vriendelijk en juist op de mail een perfecte planning.
En…. Lekkere koffie!