Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie... Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie dagen bij de schadehersteller en er werd een keurige vervangingsauto beschikbaar gesteld. Het enige (voor zover je dit een minpuntje kunt noemen) minpuntje was een miniem kleurverschil tussen de herstelde schade en het origineel, maar mij is verteld dat dit bijna niet te voorkomen is, zeker niet bij deze kleur. Al met al heel tevreden!

Ik werd erg vriendelijk geholpen. De schade werd zelfs een dag eerder dan de afgesproken termijn hersteld en ik werd daar tijdig telefonisch van in kennis gesteld. Ook het brengen en retour ophalen... Ik werd erg vriendelijk geholpen. De schade werd zelfs een dag eerder dan de afgesproken termijn hersteld en ik werd daar tijdig telefonisch van in kennis gesteld. Ook het brengen en retour ophalen van auto ging snel. Er was een mooie vervangende leenauto beschikbaar. Ik ben daarom zeer tevreden over de dienstverlening van ASN Autoschade Kreijne.

Goed contact, goed werk en goede prijs

Alles is goed geregeld en schade is perfect gemaakt. Leenauto stond klaar en he krijgt garantie voor de schade.

Snelle, deskundige en prettige diensten

Zeer goed. De ontvangst was goed, de opname van schade werd zorgvuldig gedaan en de werkplaats zag er keurig uit.

Geweldige service

Goed bedrijf, vriendelijk personeel, de auto wordt netjes gerepareerd en daarna ook nog eens gewassen ga zo door

Prima contact

Alleen helaas niet alles gepareerd zag ik thuis maar te ver om even heen en weer te rijden

Vriendelijk personeel. Meerdere keren langs geweest, ook met vorige auto, waarbij vaak kleine schades gerepareerd moesten worden.

Duidelijk geholpen met open communicatie. Fijn dat er...

Duidelijk geholpen met open communicatie. Fijn dat er vooraf een inschatting gemaakt wordt van de kosten. Altijd bereid om mee te denken over haalbare oplossingen.