Zeer te vreden! , Denken mee !, Goeie comminucatie !, kwaliteit ! Vakkundig in alle opzichten !

Mijn ervaring met ASN Autoschade Tindemans Weert is zeer positief.
Ik kwam nrrt mijn schade naar de vestiging en werd snel en vriendelijk geholpen.
Ook kon ik al vlug terecht om de...
Mijn ervaring met ASN Autoschade Tindemans Weert is zeer positief.
Ook kon ik al vlug terecht om de schade te laten herstellen en mijn auto was al vlugger klaar dan ik had verwacht. Hij zag er weer uit als nieuw en was netjes gewassen.
Ook voor het afhandelen van het verzekeringsgedeelte zorgen hun dus dat is ook zeer prettig.
Bedankt!

Heel fijne persoonlijke benadering. Ik kreeg heel snel vervangend vervoer en werd goed op de hoogte gehouden.

Goed verzorgd zowel voor als na de schade. Auto ziet er na reparatie weer tip-top en gewassen uit. De mogelijkheid om de auto bij de eigen (Munsterhuis)dealer af te leveren en weer op te halen is... Goed verzorgd zowel voor als na de schade. Auto ziet er na reparatie weer tip-top en gewassen uit. De mogelijkheid om de auto bij de eigen (Munsterhuis)dealer af te leveren en weer op te halen is natuurlijk geweldig. Het modewoord “ontzorgen” wordt door Munsterhuis goed in de praktijk gebracht!

Ik ben naar tevredenheid geholpen. Mensen zijn aardig en behulpzaam. Leenauto was geen probleem

Duidelijke en nagekomen afspraken, zeer vriendelijk personeel, prima vervangend vervoer

Duidelijke afspraken worden goed nagekomen, vlotte afhandeling schade. Kortom prima service.

Snelle reactie om schade op te nemen en daarna goed en vakkundig gerepareerd.

ASN autoschade Nootdorp heeft mijn schade op uitstekende wijze hersteld. Door het vervangend vervoer dat ze bieden had ik er geen enkel ongemak van mijn auto een paar dagen kwijt te zijn. Op de... ASN autoschade Nootdorp heeft mijn schade op uitstekende wijze hersteld. Door het vervangend vervoer dat ze bieden had ik er geen enkel ongemak van mijn auto een paar dagen kwijt te zijn. Op de afhandeling met de verzekering nemen ze volledig uit handen. Schade aan je auto is altijd vervelend. ASN helpt het leed te verzachten. Ik kan dit filiaal iedereen aanbevelen.

Goede communicatie en service