iBSC

Uitstekend

Dresz International B.V.

Mobiele papiervernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

Top. Klantvriendelijk, snel, hoefde zelf niets te doen :-)

Marcel Jordan Horse Transport

Vernietigen administratie

Beschrijf hier uw ervaring:

Super! Snel en vriendelijke medewerker!

Boxletters

Archief verwijdering

Beschrijf hier uw ervaring:

Zeer goed, makkelijk bereikbaar en vriendelijke chauffeur die de spullen kwam vernietigen.

parfumerie Madame

goed

Tripticom BV

Papiervernietinging

Beschrijf hier uw ervaring:

Super geregeld, alleen de garantieverklaring hadden we een meer een officieel certificaat verwacht.

Reactie ASK Mobiele Archiefvernietiging:

Beste mevrouw Dalm,
Allereerst hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Beste mevrouw Dalm,
Allereerst hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Misschien lijkt het garantiecertificaat omdat deze bij u ter plaatse uitgeschreven is (in plaats van getypt)voor u wat minder officieel maar dat is gelukkig
beslist niet het geval! Ons garantiecertificaat voldoet aan alle officiele eisen die er aan zijn gesteld.
Onze bedrijfsgegevens, het unieke serienummer en het totale aantal vernietigde kg ter plaatse alsmede de prijs staan erop vermeld.
Afgezien van het feit dat men van tevoren niet kan weten hoeveel kg er ter plaatse zal worden vernietigd,
dient er ook meteen door beide partijen afgetekend te worden om het certificaat zijn juridische waarde te geven.
Uiteraard moet het juridisch waterdicht zijn. Het werkt dan toch het snelste om alle gegevens (die men van tevoren niet kan weten) meteen ter plaatse uit te schrijven
en af te tekenen in plaats van allemaal administratieve rompslomp achteraf.
Heeft u verder nog vragen, bel ons gerust! We zijn u uiteraard graag weer van dienst!

Lureparts.nl