parfumerie Madame

goed

Tripticom BV

Papiervernietinging

Beschrijf hier uw ervaring:

Super geregeld, alleen de garantieverklaring hadden we een meer een officieel certificaat verwacht.

Reactie ASK Mobiele Archiefvernietiging:

Beste mevrouw Dalm,
Allereerst hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Beste mevrouw Dalm,
Allereerst hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Misschien lijkt het garantiecertificaat omdat deze bij u ter plaatse uitgeschreven is (in plaats van getypt)voor u wat minder officieel maar dat is gelukkig
beslist niet het geval! Ons garantiecertificaat voldoet aan alle officiele eisen die er aan zijn gesteld.
Onze bedrijfsgegevens, het unieke serienummer en het totale aantal vernietigde kg ter plaatse alsmede de prijs staan erop vermeld.
Afgezien van het feit dat men van tevoren niet kan weten hoeveel kg er ter plaatse zal worden vernietigd,
dient er ook meteen door beide partijen afgetekend te worden om het certificaat zijn juridische waarde te geven.
Uiteraard moet het juridisch waterdicht zijn. Het werkt dan toch het snelste om alle gegevens (die men van tevoren niet kan weten) meteen ter plaatse uit te schrijven
en af te tekenen in plaats van allemaal administratieve rompslomp achteraf.
Heeft u verder nog vragen, bel ons gerust! We zijn u uiteraard graag weer van dienst!

Lureparts.nl

Eleven BV

Vernietiging gegevensdragers (harde schijven)

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima, op tijd, accuraat, duidelijk

Human Ability Arbeidsdeskundig Advies BV

Eenmalige archiefvernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik had diverse offertes aangevraagd. Die van ASK was het meest helder en duidelijk. Prijzen lijken vergelijkbaar, maar andere aanbieders bleven veel vager of met met de nodige mitsen en maren of... Ik had diverse offertes aangevraagd. Die van ASK was het meest helder en duidelijk. Prijzen lijken vergelijkbaar, maar andere aanbieders bleven veel vager of met met de nodige mitsen en maren of 'verborgen'kosten. Inschatting gewicht papier en de kosten bleken te kloppen. Ik werd werd goed geïnformeerd en de afspraken zijn goed nagekomen.

Right To Play Nederland

Eenmalige papiervernietiging

goed!

Bouwcombinatie Venlo 1992 BV

Beschrijf hier uw ervaring:

persoonlijk contact op kantoor en op locatie was prettig

Administratiekantoor P. van Vugt

Archiefvernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

fijn bedrijf, archief wordt voor de deur vernietigd

PCB de Fontein

Papiervernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

Snel geregeld. Afspraken worden goed nagekomen en dat voor een goede prijs.

G.KRAMER CONSULTANCY

Papiervernietiging