Betrouwbaar en snelle levering

Snelle levering. Product goed verpakt

Rob Goossen

Leuke spullen en snelle levering

Eric Suttels

Bedankt Wilma & Fred vooor de mooie borden , ze krijgen een leuke plaats in ons blokhut !
Levering prima te volgen en zeer snel!

Bart Beke

Goede overzichtelijke website. levering correct verlopen.
Product als beschreven op de site.
Wel prijzige verzendingskosten richting België.

Correcte leveringstermijn.

Snelle service en interessante collectie

snelle levering

Babke willms

Mooi bord, prima ontvangen, snelle bezorging en zelfs een persoonlijke touch door handgeschreven feestdag wens. Bedankt Fred en wilma

Aj Posthoorn

Een bericht gestuurd en snel antwoord gekregen en mijn bestelling kunnen doen zeer vriendelijk geholpen.

Snelle levering en netjes verpakt .

Jeroen

Metalen wandbord van Brand Bier zwaar blond besteld. Nergens meer te krijgen behalve hier. Gisteren besteld vandaag al in huis. In 1 woord PERFECT 🤗

Ik heb een metalen bord besteld. Helaas was een van de letters niet volledig geprint. Ik heb het bord niet teruggestuurd omdat dit me te veel moeite was.

De levering was snel

Reactie Asign4u.nl:

Beste

Jammer dat u ons niet even heeft gemaild, dan hadden we waarschijnlijk tot een passende oplossing gekomen. Op de site wordt hier ook met tekst bij dit soort bordjes gewaarschuwd, het kan namelijk voorkomen dat er beschadigingen en/of roest op kan zitten , om het een autentieke uitstraling te geven.... dit wordt in de fabriek ook zo gemaakt, en zo verkopen wij dit product ook. MVG: Het asign4u.nl team

Ronny

Vlotte verzending interessante website