ArtVideo

Sander

Super goed, fijn man om je mooiste dag te laten filmen

Patrick en Naomi Bleumink

Wij kunnen iedereen ArtVideo aanbevelen. Arthur is iemand die met je meedenkt! Kortom wil je een geweldige video van een van je mooiste dagen kies dan voor ArtVideo!

Jessica & Rudie

Een fijn bedrijf! Konden onze wensen aangeven. Het eindresultaat is super mooi! Zijn nog steeds blij dat we voor ArtVideo hebben gekozen voor onze bruiloft! Binnen een paar dagen hadden we de clip... Een fijn bedrijf! Konden onze wensen aangeven. Het eindresultaat is super mooi! Zijn nog steeds blij dat we voor ArtVideo hebben gekozen voor onze bruiloft! Binnen een paar dagen hadden we de clip al binnen, waardoor we op onze huwelijksreis al konden nagenieten van de mooie dag!

Annelie van Lagen

Het is een super mooie film waar wij erg blij mee zijn. Ook het contact en overleg dik tevreden! Het filmpje was ook zeer snel klaar!

Robin & Mariëlle

Arthur heeft een fantastische bruidsreportage gemaakt! Hij was gedurende de dag onopvallend aanwezig, maar heeft alle dierbare momenten vast weten te leggen. De film in combinatie met de door ons... Arthur heeft een fantastische bruidsreportage gemaakt! Hij was gedurende de dag onopvallend aanwezig, maar heeft alle dierbare momenten vast weten te leggen. De film in combinatie met de door ons uitgekozen muziek op de achtergrond geeft ons nog steeds kippenvel!