ArtVideo

Kelly Slijkhuis- van Meel

Professioneel, vriendelijk en oog voor detail. Prachtig eindresultaat. Arthur heeft goed geluisterd naar onze wensen. Ik zou artvideo zeker aanbevelen.

Bram

Goede service, professioneel en erg mooie films.

Henk Netten

Mocht je besluiten om je bruiloft of een ander evenement vast te willen laten leggen, dan ben je bij ArtVideo aan het juiste adres. Arthur heeft mij en mijn vrouw de gehele dag gevolgd op onze... Mocht je besluiten om je bruiloft of een ander evenement vast te willen laten leggen, dan ben je bij ArtVideo aan het juiste adres. Arthur heeft mij en mijn vrouw de gehele dag gevolgd op onze huwelijksdag, wij hebben dit als zeer prettig ervaren.
Arthur verstaat zijn vak als videograaf en is bovendien een zeer aardige man.
Wij geven ArtVideo 5 sterren + !!

Sanne

17-04-2015 heeft Arthur onze droomdag vastgelegd. Bij het eerste contact werden we hartelijk bij hem thuis ontvangen en was het direct gezellig. We konden aangeven welke style we leuk vonden voor de... 17-04-2015 heeft Arthur onze droomdag vastgelegd. Bij het eerste contact werden we hartelijk bij hem thuis ontvangen en was het direct gezellig. We konden aangeven welke style we leuk vonden voor de clip en film en we konden aangeven dat we muziek van de ceremonie in onze film verwerkt wilden hebben.

We wilden graag onze hele dag inclusief een stukje van de avond vastgelegd hebben en dus is Arthur de hele dag mee geweest. Hij is erg prettig gezelschap, maar ook subtiel aanwezig op de dag.

Doordat hij meerdere invalshoeken met verschillende camera's gebruikt, is het een afwisselende film geworden. Alles hebben we in mooie hoesjes gekregen.

Het beeldmateriaal is supergaaf geworden en is een goede vastlegging van ons huwelijk. Al met al een echte aanrader om je dag op film vast te laten leggen en om dat zeker door Artvideo te laten doen! Arthur, bedankt!

Arthur was de hele dag aanwezig om te filmen, op een prettige manier.
De uiteindelijke film is fantastisch geworden, net als de korte clip!

Carolien van Heerdt

Arthur doet het super goed! Is gezellig, leuk en wat de film maken betreft is hij toch niet echt aanwezig. Daardoor krijg je van hem echt een super mooie film. En dan de drone, helemaal te gek!! Arthur doet het super goed! Is gezellig, leuk en wat de film maken betreft is hij toch niet echt aanwezig. Daardoor krijg je van hem echt een super mooie film. En dan de drone, helemaal te gek!!
Ik zeg, doen!!

Arthur is een prettige Videograaf om mee Same te werken.
Hij neemt de tijd om uit te leggen wat hij kan doen en komt zelf met leuke ideeën.
En hij werkt prima samen met fotografen...
Arthur is een prettige Videograaf om mee Same te werken.
En hij werkt prima samen met fotografen waardoor niemand elkaar in de wegloopt.

Supervideo!! Fijne samenwerking!

Mr en Mrs van Schaijk

Wat hebben wij genoten van ons dag! Wanneer we de film terug kijken van onze bruiloft dan voelen we weer helemaal de sfeer van die dag! Zo goed heeft artvideo zijn werk gedaan! Proffesioneel!... Wat hebben wij genoten van ons dag! Wanneer we de film terug kijken van onze bruiloft dan voelen we weer helemaal de sfeer van die dag! Zo goed heeft artvideo zijn werk gedaan! Proffesioneel! Vakkundig! Daarnaast is Arthur een enorm fijn en lief persoon! Bedankt Arthur!

Denise van Hamersveld

Arthur neemt de tijd om je te leren kennen, is spontaan en heeft oog voor prachtige filmopnames. Wij zijn meer dan tevreden over het resultaat en laten de dvd vol trots aan iedereen zien!