ArtVideo

Zeer goed.

Pieter van der Harst & Karin Hartman

Zeer goed.

Edwin en Nicolien

Fijne samenwerking en een geweldige film van onze bruiloft ontvangen.
Het gebruik van een drone is zeker een meerwaarde voor ons geweest!

ArtVideo heeft een bruidsfilm gemaakt op onze bruiloft.

Erwin en Mariëlle

Wij hebben ArtVideo ingehuurd voor onze bruiloftsvideo. Wij zijn heeeel erg tevreden over het resultaat. En wij niet alleen, ook van onze omgeving hebben wij veel enthousiaste reacties ontvangen. De... Wij hebben ArtVideo ingehuurd voor onze bruiloftsvideo. Wij zijn heeeel erg tevreden over het resultaat. En wij niet alleen, ook van onze omgeving hebben wij veel enthousiaste reacties ontvangen. De shots zijn erg mooi, professioneel en afwisselend. Hij laat ruimte voor eigen ideeën, maar heeft zelf ook veel goede ideeën, zonder daarbij teveel sturend te zijn. De shots met de drone zijn ook erg mooi geworden. Wij hebben ArtVideo al aan meerdere mensen aangeraden!

Vinay

ArtVideo heeft al onze verwachtingen overtroffen. De samenwerking wat erg goed; het contact professioneel; het resultaat verbluffend! Wij zijn ambassadeurs geworden van ArtVideo!

Wolter en gerriette

Voor onze trouwdag hebben wij artvideo gevraagd. We hebben een super mooie clip, korte film en de lange film gekregen. De dag zelf was gezellig en je heb nauwelijks in de gaten dat je gefilmd wordt,... Voor onze trouwdag hebben wij artvideo gevraagd. We hebben een super mooie clip, korte film en de lange film gekregen. De dag zelf was gezellig en je heb nauwelijks in de gaten dat je gefilmd wordt, waardoor je gewoon jezelf kan blijven! Zeker een aanrader!

Vinay

Daniel

Goede, sympathieke en ervaren videograaf die met ons mee heeft gedacht en onze bruiloft perfect in beeld heeft gebracht voor een mooie prijs! Wij en iedereen die de edits van onze dag hebben bekeken... Goede, sympathieke en ervaren videograaf die met ons mee heeft gedacht en onze bruiloft perfect in beeld heeft gebracht voor een mooie prijs! Wij en iedereen die de edits van onze dag hebben bekeken zijn zeer enthousiast over het resultaat!

Vinay & Roselin Jagbandhan

ArtVideo heeft al onze verwachtingen overtroffen. Het contact was goed; de samenwerking professioneel; het resultaat was verbluffend! Wij zijn dan ook de ambassadeur van ArtVideo geworden en bevelen... ArtVideo heeft al onze verwachtingen overtroffen. Het contact was goed; de samenwerking professioneel; het resultaat was verbluffend! Wij zijn dan ook de ambassadeur van ArtVideo geworden en bevelen ArtVideo van harte Aan!