Bedrijfs feest loopt als een trein coverband The Tour heeft in no time de dansvloer vol en gaat in een strak tempo te keer, erg professioneel met een lekkere vibe !! Aanrader succes gegarandeerd.

Britt en Coen

Woow lieve mensen van Artist Capitol, wij (Coen en ik) zijn anderhalve week geleden getrouwd en waren zo blij met alle artiesten die wij samen hebben uitgezocht en jullie perfect voor ons hadden... Woow lieve mensen van Artist Capitol, wij (Coen en ik) zijn anderhalve week geleden getrouwd en waren zo blij met alle artiesten die wij samen hebben uitgezocht en jullie perfect voor ons hadden geregeld.
We hadden o.a. vanuit jullie ''Trio roept U maar'' te gek!!! echt een feest vanaf het begin, vervolgens eindigde we met een spetterend optreden van ''Funky Risotto'' deze gasten waren niet te stoppen, wat een energie gaven deze boys! Daarnaast hadden ze een tailormade introductie gemaakt voor ons, wat een geweldig cadeau! Bijkomende spullen zoals o.a. het podium werd op tijd en netjes afgeleverd en opgehaald. Nogmaals ontzettend bedankt!! Via een vriend bij jullie terecht gekomen, ik ga jullie zeker aanraden bij bruiloften, feest en zakelijke evenementen!! Groet, Britt en Coen

Rudi Bakker

Vanaf de 1e minuut hebben The Tour & DJ Miss Brown een geweldige sfeer gemaakt en kwam ons bruiloftsfeest meteen los. Ongekend wat een energie en plezier de gehele band uitstraalt, hoe ze dit over... Vanaf de 1e minuut hebben The Tour & DJ Miss Brown een geweldige sfeer gemaakt en kwam ons bruiloftsfeest meteen los. Ongekend wat een energie en plezier de gehele band uitstraalt, hoe ze dit over hebben gebracht op onze gasten en een onwijs strakke performance neer hebben gezet, artiesten op en top! Onze bruiloft was daardoor een prachtige knalfuif geworden, ontzettend bedankt. Ook voor de strakke ondersteuning achter de schermen vanuit Artist Capitol waardoor het altijd fijn schakelen was.

Evelien Brouwer

Cherry and The sugerstuds hebben onze bruiloft onvergetelijk gemaakt!!!! Mede dankzij hun was het feest supergeslaagd!

Joep

Geweldig!!!!!!! The TOUR is de best in town

Candyvents

De Triplecats hebben een geweldige bijdrage geleverd aan de sfeer tijdens ons walking diner...

Linda Nijenhuis, Vakmedianet / BLIJN

Weer erg fijn en professioneel samengewerkt met Jeff, ik raad Artist Capitol zeker aan als bureau. Session en DJ Miss Brown waren top op het finale feest van de Supermarkt van het Jaar verkiezing!

Pascal Milhado

Voor ons huwelijk hebben wij coverband The Tour geboekt. Vanaf het begin werden we goed geholpen door Jeff. Er is meerdere malen aangeboden om ergens te gaan kijken waar de band moest optreden. Dit... Voor ons huwelijk hebben wij coverband The Tour geboekt. Vanaf het begin werden we goed geholpen door Jeff. Er is meerdere malen aangeboden om ergens te gaan kijken waar de band moest optreden. Dit hebben we ook gedaan en we waren enthousiast. Een aantal verzoeknummers heeft de band + DJ allemaal kunnen spelen. Ze voelde het publiek geweldig aan en hebben er echt een knallend feest voor gemaakt. Het is nu 2 weken na de bruiloft en we krijgen nog steeds complimenten over de band. De eerste nieuwe boeking is inmiddels geboekt bij een collega van me die ook gaat trouwen. Wij zullen Artist Capitol en The Tour absoluut aanraden!

Rogier

Positief! Miss Brown straalde veel enthousiasme uit, voelde de avond goed aan, maakte er een feestje van en zorgde ervoor dat er goed gedanst werd. De saxofonist vonden we ook goed, omdat hij... Positief! Miss Brown straalde veel enthousiasme uit, voelde de avond goed aan, maakte er een feestje van en zorgde ervoor dat er goed gedanst werd. De saxofonist vonden we ook goed, omdat hij muzikaal was en subtiel bleef (in plaats van overal doorheen te blazen). Dat werkte erg prettig. Contact, ook met management, was prettig.

Saphira Peeters - Hunkemöller International B.V.

Werkelijk dé perfecte aanvulling qua muziek voor een onvergetelijk feest!

Werkelijk dé perfecte aanvulling qua muziek voor een onvergetelijk feest!

Artist Capitol werkt professioneel, efficiënt en behoefte bevredigend. Wij hebben de samenwerking met Artist Capitol dan ook als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste contact tot aan het laatste feedback moment, alles is soepel verlopen en super geregeld! Wij kijken uit naar meer mooie samenwerkingen in de toekomst!

DJ Miss Brown heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen! Haar stralende persoonlijkheid en fashionable uiterlijk in combinatie met haar jarenlange ervaring en energieke set waren een groot succes. Onze welgemeende complimenten voor de primeur; onze +/-1000 internationale gasten 5 uur lang op de dansvloer krijgen en houden!

Namens heel Hunkemöller International B.V. Bedankt!

Werkelijk dé perfecte aanvulling qua muziek voor feesten en partijen!