Maria

Mooier dan ik had verwacht!

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldige service, goede hulp en advies. Het schilderij werd snel geleverd en was zeer zorgvuldig ingepakt. Ik heb alles online geregeld, maar de communicatie verliep prima. Het uiteindelijke... Geweldige service, goede hulp en advies. Het schilderij werd snel geleverd en was zeer zorgvuldig ingepakt. Ik heb alles online geregeld, maar de communicatie verliep prima. Het uiteindelijke resultaat heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen!!

Lotte

Ontzettend goede service en vriendelijke mensen.

Rob Martens

Online bestelde ik een lijst voor de poster van mijn zoon, maar ik bestelde de verkeerde,
Geen probleem dat ruilen we gewoon om.
het bedrijf gaf aan dat ze er ook voor konden zorgen dat...
Geen probleem dat ruilen we gewoon om.
het bedrijf gaf aan dat ze er ook voor konden zorgen dat de poster vakkundig kon worden ingelijst met de juiste lijst,
En geschiedde aldus met een zeer schappelijke bijbetaling en een uitstekende lijst
Ik wil bij deze het bedrijf Artbol zeer bedanken voor de super service die zij geleverd hebben.
met vriendelijke groet Rob Martens. Waalre

Arjan & Klariska Kleijer-Stout

We hebben goed advies gekregen bij de aanschaf van een schilderij. Robert-Jan heeft ons prima geholpen en nam alle tijd om ons te helpen om een juiste keus te maken uit het brede assortiment... We hebben goed advies gekregen bij de aanschaf van een schilderij. Robert-Jan heeft ons prima geholpen en nam alle tijd om ons te helpen om een juiste keus te maken uit het brede assortiment schilderij-lijsten. Het is een prachtig eindresultaat geworden: een blikvanger in onze woonkamer!

AGNES

PERFECTE SERVICE !!

Beschrijf hier uw ervaring

GOED PERSOONLIJK CONTACT EN PERFECT WERK.
DIT IS UNIEK TEGENWOORDIG.

UITSTEKEND....

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben een prachtig schilderij op canvas ontvangen..........Wij zijn er zeer content mee.....

R. van der Mispel

Kleurrijke Hazel Barker strak ingelijst.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreide collectie op website en snelle en persoonlijke reactie klantenservice. Levertijd was iets langer dan op website aangekondigd. Maar resultaat mag er zijn: strak ingelijste Hazel Barker.... Uitgebreide collectie op website en snelle en persoonlijke reactie klantenservice. Levertijd was iets langer dan op website aangekondigd. Maar resultaat mag er zijn: strak ingelijste Hazel Barker. We hebben gekozen voor een coating ipv glas, waardoor minder spiegeling. Perfect resultaat.

Vier weken levertijd

Beschrijf hier uw ervaring

We wachten nu vier weken op twee reproductions. Wel elke keer excuses maar nog steeds niets. Doen we dus niet meer.

Reactie Artbol.nl:

Beste meneer , mevrouw,
Beste meneer , mevrouw,
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent maar deze waren bij onze leverancier in herduk/reprint en zijn inmiddels weer leverbaar. Helaas kan het een keer voorkomen. Wij doen onze uiterste best onze klanten goed te informeren.

Kees Biesheuvel

Goede service bij beschadigde levering

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelde artblock kunstwerk is netjes binnen de afgegeven levertijd bezorgd, zelfs rond de keertsdagen. Helaas was een van de zijkanten beschadigd. Foto's van de beschadiging opgestuurd en zeer... Bestelde artblock kunstwerk is netjes binnen de afgegeven levertijd bezorgd, zelfs rond de keertsdagen. Helaas was een van de zijkanten beschadigd. Foto's van de beschadiging opgestuurd en zeer snel antwoord gekregen dat dit opgelost zou worden. Binnen een week is kosteloos een nieuwe artblocks geleverd. Kortom een zeer makkelijke en snelle service. Dit is service welke je hoopt te krijgen wanneer er eens iets mis gaat. Een aanrader om kunst te kopen via het internet.

Mooie en ruime collectie.

Beschrijf hier uw ervaring

Na vergelijkbare sites bekeken te hebben viel mijn keus duidelijk op Artbol. Een mooie en zeer ruime collectie. Ik heb een aantal keren gebeld voor meer informatie over vernis en opspanning van het... Na vergelijkbare sites bekeken te hebben viel mijn keus duidelijk op Artbol. Een mooie en zeer ruime collectie. Ik heb een aantal keren gebeld voor meer informatie over vernis en opspanning van het canvasdoek. Ik kreeg duidelijke antwoorden waar ik echt iets aan had. Het meest spannende vond ik de kleuren: zouden die in het echt hetzelfde zijn als op mijn laptop of mijn tablet? Voor een volgende keer weet ik het. Dus een tip om met meerdere computers e.d. een vergelijk te maken van een zelfde kunstwerk. In mijn geval kwam de kleur van het schilderij meer overeen met de warme uitstraling van mijn tablet, dan de koele uitstraling van mijn laptop (het betreffen allebei Samsungs).