9.8/10

Mireille kleijkamp

Prima! Communicatie liep heel goed. Wist niet dat het in China gemaakt werd dus dat werd nu even een dingetje ... aanpassingen gaan wel in kleine stapjes maar het resultaat is prachtig!!

Geduld. Ik heb echt vaak aanpassingen gevraagd.

Aanpassingen in niet te kleine stapjes. Als ik vroeg om het lichter te maken zoals op het origineel ging dat vaak in 4 stappen. Maar misschien is dat altijd zo. Ik heb hier geen ervaring mee.

Reactie Art & Design Amersfoort:

Dank voor je review! Aanpassingen gaan meestal niet in hele kleine stapjes, maar soms is het heel lastig voor een kunstenaar om op basis van de foto net de juiste kleur te bepalen. Omdat het jouw... Dank voor je review! Aanpassingen gaan meestal niet in hele kleine stapjes, maar soms is het heel lastig voor een kunstenaar om op basis van de foto net de juiste kleur te bepalen. Omdat het jouw hond is, weet je de precieze kleur. Vandaar dat het soms wat langer duurt, maar dat is niet altijd het geval! Onze schilderijen worden inderdaad in China gemaakt. Wij werken samen met een klein groepje jonge kunstenaars. Wij zijn er een aantal jaar geleden geweest en hebben leuk contact met ze! Wij hebben dit bedrijf gekozen vanwege de vele getalenteerde kunstenaars. Heel veel plezier gewenst van het schilderij.

vlotte levering, originele kado's

afmetingen van de lamp waren een beetje een verrassing, maar heeft heel goed uitgepakt, mn neef erg blij met zn dino en olifant

Jan

Prima. erg postief

Heel klantvriendelijk en snel

Irene

Heel goed

De communicatie verliep perfect

eigenlijk geen

J.Melief

Zeer goed contact. Alles professioneel behandeld.

e.e.a. kon in zijn geheel via de email worden uitgevoerd.

Geen, alles liep op rolletjes

Lida

Goede communicatie via e-mail en telefoon

Opdracht is goed uitgevoerd. Zeer tevreden met het resultaat. Het meedenken m.b.t. wel of geen lijst, graveerplaatje etc.

Alessandra Wittner

Helemaal geweldig! Van het advies tot de hulp gedurende het proces en een super eindresultaat

Klantveiendelijk, geduldig, snel

Iets meer voorbeelden op de website zou prettig zijn

Fantastisch. Zeer duidelijke communicatie van begin tot het einde.

Duidelijk en heel creatief. Met een paar woorden en een idee weten zij een prachtig werk te maken.

Muller

Ik heb een hele goede ervaring. Netjes qua communicatie, houden je netjes tussendoor op de hoogte en leveren prachtig werk.

De communicatie en het goede werk dat zij leveren.

Wendy

Ik heb zeer goede ervaring opgedaan met de aankoop van een schilderij. Het resultaat is prachtig! Bestelling ging vlot en ik werd prima op
de hoogte gehouden van het verloop.

Snelle reacties op mail
Meedenken