Thea Kist

De producten zijn in orde en de eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam

De producten zijn in orde en de eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam

Het enige verbeterpunt en daarom heb ik bestelgemak een matig gegevens, is dat ik de onduidelijkheid of gebruiksvriendelijkheid van de webshop om deze te vinden en hoe ik mijn producten kan... Het enige verbeterpunt en daarom heb ik bestelgemak een matig gegevens, is dat ik de onduidelijkheid of gebruiksvriendelijkheid van de webshop om deze te vinden en hoe ik mijn producten kan bestellen. Het geeft geen duidelijk beeld. Als je het eenmaal doorhebt dan is het verder okee, maar ik kan mij zo voorstellen dat personen die weinig ervaring hebben, de webshop daardoor verlaten. Dat is uiteraard zonde.. BTW ik ben zelf prof. webshop bouwer ;-)

Reactie Art Clay Silvershop:

Geachte mevrouw Kist, beste Thea,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij gaan kijken hoe we het bestelgemak kunnen verbeteren.
Edith van Leeuwen

Sofie Nuyttens

Zeer snelle en juiste levering.

Mieke

Uitstekende service

Snelle reactie op bestelling

Atelier Korndewal

Sjablonen. Snel en degelijk

Snel en goed

Nog geen

Yvonne Muileman

Ik vind dat de zilverklei-webwinkel een leuke site heeft, ook is het leuk dat er elke keer nieuwe ideetjes om te maken op staat.
Makkelijk om te bestellen ,en er zit goede info bij de...
Makkelijk om te bestellen ,en er zit goede info bij de producten .
Kortom ik ben erg tevreden.

Bernadet Moerkerk

Al vaker besteld , goede prijs-kwaliteit verhouding

duidelijke website, snelle levering en leuke extra's zoals beschrijvingen van werkstukken

nee

our happily ever after

Heel fijn

Ankie Sterring

Het is mijn 1e kennismaking. Heb er een positieve indruk van.

In de email de juiste naam voor de webshop ivm track & trace. Nu kan ik mijn bestelling niet volgen

Reactie Art Clay Silvershop:

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij zijn vorige week klant geworden bij Kiala en wij hebben inderdaad ook geconstateerd dat onze webwinkel naam (nog) niet correct wordt weergegeven bij Kiala. Wij hebben al contact met Kiala opgenomen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Edith van Leeuwen

HWJ

Goed! Snelle dienst en vragen snel en goed beantwoorden!

Snelle service, vragen snel beantwoord!

Erg tevreden

Leuke website met heel veel informatie. Erg vriendelijke dame aan de telefoon waaraan je advies kan vragen.

Ga zo door!