Dimka Depuydt

Snelle levering en worden goed op de hoogte gehouden via e-mail

worden goed op de hoogte gehouden via e-mail

Linda

Goede levering. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden mbt je bestelling. Is iets onverhoopt toch niet op voorraad, krijg je dat gelijk per mail te horen. Ze verteld je ook wannneer zij haar... Goede levering. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden mbt je bestelling. Is iets onverhoopt toch niet op voorraad, krijg je dat gelijk per mail te horen. Ze verteld je ook wannneer zij haar levering verwacht en wanneer jij je levering kunt verwachten. Echt top!!!!

Zeer klantvriendelijk en super leuke workshops geeft ze!!!!

Ga zo door.

Zeer goed!

Zeer snel met reageren en erg klantvriendelijk. En je hebt je bestelling heel snel in huis.

Noëlle von Eugen

Ik heb nog maar weinig ervaring met zilverklei-webwinkel maar ik ben er tot nog toe zeer positief over.

Ik vind het heel goed dat er op de website ook handleidingen en instructie-videos te zien zijn.
Een ander sterk punt vind ik de mogelijkheid bij elke volgende bestelling korting te sparen.

ik mis hooguit een instructievideo over de prometheus oven, hoe je deze b.v. instelt

Reactie Art Clay Silvershop:

Beste Noelle,
Ik begrijp dat het ook handig is om een instructie video voor de oven te hebben. Deze hebben wij helaas nog niet.
Wel heeft u van ons de Nederlandstalige handleiding voor de...
Beste Noelle,
Wel heeft u van ons de Nederlandstalige handleiding voor de oven per e-mail ontvangen. Mocht u nog vragen hebben over het gebruik van de oven, dan kunt u altijd eventjes contact met ons opnemen.
De Zilverklei-webwinkel
Edith van Leeuwen

Schutz

snelle levering,duidelijke uitleg werkomschrijving

Sylvia Coster

Zeer snelle reactie bij vragen. Mooie overzichtelijke website

Duidelijke uitleg en meedenlen

Christa

Uitstekend!

Ik had per ongeluk een artikel dubbel besteld. Een medewerkster belde me daar even over, om te checken of het wel klopte. Niet dus, en ik kreeg het geld direct dezelfde dag nog teruggestort. Wat een... Ik had per ongeluk een artikel dubbel besteld. Een medewerkster belde me daar even over, om te checken of het wel klopte. Niet dus, en ik kreeg het geld direct dezelfde dag nog teruggestort. Wat een supergoede service!!

Jill de Vries / Edelsmid Jillian

Erg behulpzaam, vriendelijk en snel met verzenden.

Behulpzaamheid

Ga zo door ;)

Ank Stevens.

Prima service!!

De blauwe knijptang was uitverkocht. Maar ik kreeg toch een gebruikt exemplaar. GRATIS.

Zeer positief

Edith is een erg vriendelijk persoon en zeer klantgericht. Zij vindt het niet te veel moeite om iets extra's te doen voor haar klanten. Echt TOP!