Henk van der Hoek

Na de levering mini oven bleek de temperatuurregeling niet zoals verwacht, waardoor een zilverklei project volledig mis ging is heel veel moeite gedaan om dit samen met de fabrikant op te lossen en... Na de levering mini oven bleek de temperatuurregeling niet zoals verwacht, waardoor een zilverklei project volledig mis ging is heel veel moeite gedaan om dit samen met de fabrikant op te lossen en is ook de hoeveelheid mislukte zilverklei is vergoed almede een extra hoeveelheid zilverklei om de oven verder uit te proberen. Geweldige service.

Snelle en goede reacties, heel behulpzaam.

Hedwig Appels

De website is overzichtelijk en daarmee een bestelling makkelijk te plaatsen. Ik maakte de fout om, nadat ik mijn bestelling afgerond had, te ontdekken dat ik de essentiële klei in mijn bestelling... De website is overzichtelijk en daarmee een bestelling makkelijk te plaatsen. Ik maakte de fout om, nadat ik mijn bestelling afgerond had, te ontdekken dat ik de essentiële klei in mijn bestelling vergeten was. Een telefoontje met het verzoek om beide bestellingen in één pakketje te stoppen en daarmee maar één keer de verzendkosten te hoeven betalen gaf meteen de reactie: "Dan stuur ik het teveel betaalde bedrag wel mee in het pakketje." Geweldig! De volgende dag had ik de spullen en de teveel betaalde verzendkosten al in huis.

Allert, meedenkend, efficiënt en uitermate vriendelijk

Als er een product aangeklikt is om te bestellen, dan moet je in die categorie weer terug naar product 1 om feitelijk zelf terug te gaan naar waar je gebleven was. Ik weet niet of het kan, maar ik... Als er een product aangeklikt is om te bestellen, dan moet je in die categorie weer terug naar product 1 om feitelijk zelf terug te gaan naar waar je gebleven was. Ik weet niet of het kan, maar ik zou zo graag direct weer verder willen gaan waar ik gebleven was.

Adi Adia

Eerste bestelling

Snelheid van reageren, vriendelijkheid, oplossingsgericht

M Joustra

Nog maar 1 x een bestelling gedaan. Zullen in de toekomst meer bestelling komen!

J.M.J. van Lonkhuizen

Prima ervaring, helemaal tevreden.

De snelle reactie op een vraag.

Ellen Jasperse

Ik heb voor het eerst hier zilverklei en bij behorende artiekelen besteld en het kwam keurig vepakt en snel binnen.

Overzichtelijk en snelle levering.

Irene

Snelle levering en reactie op mail

Edelsmid Jillian / Jill de Vries

Fijne uitleg wanneer dat nodig is en hele vlotte service!

De vriendelijke uitleg bij vragen!

Ga vooral zo door zoals je het nu doet ;)

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk! Nam aan de telefoon uitgebreidt de tijd om dingen uit te leggen. Bestelling ook de volgende dag al in huis. Top!

AC Gerbenzon

Ik bestel al enige tijd bij dit bedrijf zilverklei. De bestellingen worden vlot geleverd en zijn altijd naar tevredenheid. Op vragen komt een snel en duidelijk (bruikbaar) antwoord.