Suzanne

Super! Leuke voordeel en starterspakketten om met zilverklei aan de slag te gaan!En binnen 24u werd mijn bestelling geleverd. Ik kwam erachter dat je een account aan moest maken om voor korting te... Super! Leuke voordeel en starterspakketten om met zilverklei aan de slag te gaan!En binnen 24u werd mijn bestelling geleverd. Ik kwam erachter dat je een account aan moest maken om voor korting te sparen nadat ik had besteld. Ik heb een mailtje gestuurt en binnen 4uur kreeg ik al antwoord dat dit alsnog geregeld kon worden dat het op mijn account werd gezet. Super service dus! Tot slot staan er op de website gratis super goede handleidingen om zelf van start te gaan!

Snelle reactie op emails
Super service
Hele handige en duidelijke zilverklei handleidingen online

Misschien iets duidelijker op de website aangeven dat je eerst een account moet aanmaken om de korting te sparen, omdat dit soms bij bestellingen op andere webshops automatisch word gedaan

Iris Holmer

Snel bezorgd en netjes verpakt, gelijk antwoord op vragen via mail met uitleg etc. Zeer tevreden!

Snelle levering, netjes, klantvriendelijk

Nederlandse uitleg inplaats van Japans!

Tamara vriends

Perfect, snelle levering, goede producten, duidelijke omschrijvingen en gebruikersinstructies op de website.

Geen minpunten kunnen ontdekken. Snelle levering, kreeg zelfs op een zondag antwoord op een mailtje! Goede producten, veel duidelijke info op de website zodat je ook zonder ervaring aan de slag kunt.

Geen, prima zo

Anny van Lonkhuizen

Een hele goede ervaring, helemaal tevreden.

Ria van Zeeland

Prima. De site is helder. De bestellings- en betalingswijze is zonder problemen verlopen en de zending was snel binnen. Ik heb ontdekt dat er heel veel aanvullend materiaal te koop is en dus zal ik/... Prima. De site is helder. De bestellings- en betalingswijze is zonder problemen verlopen en de zending was snel binnen. Ik heb ontdekt dat er heel veel aanvullend materiaal te koop is en dus zal ik/ zullen we nog wel vaker gebruikmaken van de site.

zie opmerkingen bovenaan de enquete.

neen

Marianne Verspeek

Verrast over de nette afhandeling (update per mail over elke verandering in de status: bestelling geplaatst, betaling ontvangen, item verzonden) en bovenal over de supersnelle verzending!! Nu drie... Verrast over de nette afhandeling (update per mail over elke verandering in de status: bestelling geplaatst, betaling ontvangen, item verzonden) en bovenal over de supersnelle verzending!! Nu drie maal besteld en elke keer de bestellung al de volgende dag in huis!! Super!!

Zie bovenstaande commentaar

nvt

F.Schutz

nee

nee

Ienke potemans

Ik ben heel tevreden, goed Optijd geleverd, ordelijk en netjes ingepakt. Top!

Ze hebben alles en niet te duur, chapeau

Nele

Tevreden

Snelle levering!

Zeer goed, erg klantvriendelijk. Goede service en een uitgebreid assortiment

Erg klantvriendelijk en reageert snel op mail met vragen