Marion

Zeer positief!

Zeer snelle reactie op vragen per e-mail! Vakkundig geholpen. Ga hier zeker vaker bestellen!

Yvonne Muileman

Ik bestel nog niet zo heel lang van de Zilver-webwinkel maar ben we zeer tevreden over hoe alles is geregeld,
Van het zoeken en vinden op de site,informatie over het product en het afhandelen van de betaling

De mail die je krijgt als geregeld is

Femke

Erg tevreden. Duidelijke info op de site. Veel handleidingen en snelle levering.

Snelle levering en veel duidelijke handleidingen

Emmy Duijkers

Ongedwongen maar professioneel

Verkoop van materialen naast het geven van de workshop. Ik had 'elders' mijn workshop gevolgd maar zilverklei-webwinkel komt met google-en telkens naar boven zodra ik materialen wil aanschaffen voor... Verkoop van materialen naast het geven van de workshop. Ik had 'elders' mijn workshop gevolgd maar zilverklei-webwinkel komt met google-en telkens naar boven zodra ik materialen wil aanschaffen voor mijn nieuwe hobby. De persoonlijke korting bij het bestelling is een 'mooi meegenomen verrassing'. Prettig om zelf je spullen te kunnen oohalen waardoor het contact persoonlijker wordt.

Sinds een paar weken heb ik zilverklei als nieuwe hobby en daar door nog maar kort met hobbyzilverklei-webwinkel te maken gehad. Tot nu toe zeer te vreden maar te kort om tips of verbeterpunten te... Sinds een paar weken heb ik zilverklei als nieuwe hobby en daar door nog maar kort met hobbyzilverklei-webwinkel te maken gehad. Tot nu toe zeer te vreden maar te kort om tips of verbeterpunten te geven,

Alies Gonlag

Prima service!

Suzanne

Super webshop goede acties, snelle levering, breedassortiment!

Ellen Jasperse

Altijd super snel geleverd

Super snelle levering..geweldig

Petra

TOP!!!

Erg veel informatie op de site en snel reactie op de mail. Edith heeft uitgebreidt de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Super!!

ACGerbenzon

Snelle levering, website met handleidingen en tips

website
e mail wanneer en hoe je het bestelde kunt verwachten

Zeer goed! Erg klantvriendelijk en snelle keurige levering.

Erg klantvriendelijk en zeer veel verstand van zaken. En de volgende dag mijn bestelling al in huis. TOP!