Super

Ga zo door?

Goede communicatie en snelle levering

Valerie

Supersnelle service. Bestellingen vlug in huis. De bestelde oven had kleine beschadiging, na een mailtje werd dit onmiddellijk opgelost door Edith (ondanks dat ze net uit verlof kwam en... Supersnelle service. Bestellingen vlug in huis. De bestelde oven had kleine beschadiging, na een mailtje werd dit onmiddellijk opgelost door Edith (ondanks dat ze net uit verlof kwam en waarschijnlijk wel al genoeg werkdruk had met bestelling de deur uit sturen) Echt top!

Snelle reactie op mail, snelle verzending van bestelling. Bij vragen steeds snel antwoord

Doe zo voort ;)

Zeer positief

Snelle levering en duidelijke informatie op de website

Ingrid van Berkom-Selie

Uitstekende ervaring. Prettige en snelle afhandeling van bestellingen. Fijne workshops en vooral deskundig advies bij het kopen van materiaal en benodigd gereedschap voor het werken met metal clay.

Prettig en vooral eerlijk en deskundig advies bij het kopen van materiaal!

Mogelijk uitbreiding van het assortiment en/of informatie over metal clay?

Snel en correcte levering

N vt

Nvt

Al meerdere bestellingen geplaatst, altijd snelle reactie en meestal snelle levering

Hoe meer je bestelt, hoe meer korting.

Atelier Jill de Vries

Erg fijn en prettig. Altijd duidelijke en snelle uitleg, en het verzenden gaat altijd mega snel!

Vriendelijke en duidelijke uitleg.

Ga vooral zo door ;)

Viviane Baeyens

Ik koop regelmatig produkten bij Zilverklei.nl, en ben enorm tevreden over de service. De leveringen gebeuren supersnel, en als ik vragen heb over de producten of het juiste gebruik ervan krijg ik... Ik koop regelmatig produkten bij Zilverklei.nl, en ben enorm tevreden over de service. De leveringen gebeuren supersnel, en als ik vragen heb over de producten of het juiste gebruik ervan krijg ik altijd de nodige uitleg via mailtjes. Superservice!!

De heel goede communicatie via mail. Top dat jullie altijd klaar staan om advies of hulp te bieden als we als gebruiker met onzekerheden zitten omtrent de verwerking van jullie producten!

Eigenlijk moet ik een beetje zoeken om een verbeterpuntje te vinden....het enige, ik vind niet altijd direct de producten terug die ik nodig heb in de webwinkel....ik heb soms nood aan de specifieke... Eigenlijk moet ik een beetje zoeken om een verbeterpuntje te vinden....het enige, ik vind niet altijd direct de producten terug die ik nodig heb in de webwinkel....ik heb soms nood aan de specifieke 'zoekfunctie' die volgens mij niet voorhanden is eens je in de site van de webwinkel zit (ik ben nog niet zo goed 'thuis' in jullie webwinkel).

Caroline de Ruijter

Zeer klantvriendelijk