Betty van Dijk

Ik had de verkeerde olie ontvangen, na 1 mailtje kreeg ik het bericht dat de juiste olie opgestuurd zou worden en dat ik de andere mocht houden . Prima service.
Betty van Dijk

Snelle service

Elisa

Zeer goede ervaring, veel keuze en een snelle levering .

Nancy

Goede informatie en correcte afhandeling.

rita korenblik

Goede ervairng
snelle levering

snelle afwikkeling
duidelijke info

Snel mijn pakket ontvangen.

Niks te melden.

Niks te melden.

Eerste aankoop gedaan afgelopen week. Prima gegaan. Goed verpakt en snel geleverd

Heel veel recepten en duidelijke uitleg hoe te bereiden. Koop veel ingrediënten liever bij online zeepwinkel omdat ze goedkoper zijn zeker voor bulk maar kwaliteit van producten is bij aromatherapie wel erg goed

Gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag

Renske

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen! Ik bezoek deze site al een tijdje voor de fijne recepten voor verzorgingsproducten. Nu voor het eerst iets besteld, dat verliep allemaal soepeltjes, niks...

Veel bruikbare informatie, duidelijke en uitgebreide beschrijvingen, mooie prijzen, goed assortiment, snelle levering, alles netjes verpakt (zonder plastic!). De site komt op mij in zijn geheel over als erg betrouwbaar en oprecht.

Marseille en Aleppo zeepblokken zouden voor mij een aanwinst zijn aan het assortiment van de webshop. Evenals kleine glazen flesjes (50ml/100 ml) met pompje/dispenser.

Zeer goed, goede afhandeling

Snel en adequaat

Geen verbeterpunten

Pura Potenza

Een goede en snelle levering. En fijne producten.

Kiddable

Klantvriendelijkheid vond ik te wensen over te laten. Ik had een grote bestelling gedaan van 500 euro. Bij het checken van de bestelling bleken er wat zaken te ontbreken, terwijl er op de...