1930 beoordelingen

Sara

Positieve ervaring

snelle levering, goed verpakt

Liesbeth Kriekaard

Heb net het boek gekocht en moet me er nog verder in verdiepen, maar het ziet er goed uit.

Sterke punten of zwakke punten

Bestellen was makkelijk en snelle levering, goed verpakt zodat een softcover boek toch heel aankomt.

Very positive

Extremely quick delivery

S. W.

Ik ben er net mee bekend en tot nu toe prima!

Sterke punten of zwakke punten

In ieder geval is Aromalifestyle klantgericht. De site bevat heel veel informatie, breed scala. Soms is het even zoeken, maar dat komt wellicht omdat ik nog even mijn weg moet vinden. Gericht op... In ieder geval is Aromalifestyle klantgericht. De site bevat heel veel informatie, breed scala. Soms is het even zoeken, maar dat komt wellicht omdat ik nog even mijn weg moet vinden. Gericht op eigen verkoop, maar niet hinderlijk en met goede tips & tricks welke benodigdheden je ook nog elders kunt vinden.
Zwakke punten kan ik op dit moment niet echt beschrijven.

niet

1 x besteld

Sterke punten of zwakke punten

weet ik nog niet, was snel verzonden.

vandeput henriette

Goed, snellelevering, perfect!

Sterke punten of zwakke punten

duidelijke info op de side

Rita Saegerman

Heel interessante recepten

voorlopig nog geen gevonden

Meijer

Goed, uitgebreide site met veel goed recepten om zelf aan de slag te gaan met achtergrond informatie over de grondstoffen.

Sterke punten of zwakke punten

Sterk: veel informatie, leuk om alles te lezen en mee aan de slag te gaan, handig dat veel producten dan ook te koop zijn. Bestelling werd snel in behandeling genomen en geleerd, fijn dat je emails... Sterk: veel informatie, leuk om alles te lezen en mee aan de slag te gaan, handig dat veel producten dan ook te koop zijn. Bestelling werd snel in behandeling genomen en geleerd, fijn dat je emails krijgt met update waar pakje is.
Zwak: website is zo uitgebreid dat ik soms ene artikel wat ik gelezen heb niet snel meer kan terug vinden.

Trees

Vlugge levering en duidelijke en gemakkelijke site.

Sterke punten of zwakke punten

Duidelijk, goed onderverdeeld in categorieën. Spijtig dat sommige dingen onbeschikbaar waren.

E de Jong

Sterke punten of zwakke punten

Geeft vertrouwen in kwaliteit en info;snellelevering