Astrid

Goede service, ondanks de vakantie toch alles snel geleverd.

Duidelijk, eerlijk

de videotheek bevat meer filmpjes die niet meer werken

Uitstekend!

De mogelijkheid om per overschrijving te betalen. Daar ik niet met iDEAL kon betalen.

Ik zou het nu niet weten

Praktijk de Witte Roos

De bestelling ging goed. Leuke spullen en recepten

Enthousiasme en recepten zijn inspirerend

Fijn dat het plakband op de verpakking van papier is ipv plastic. Echter de korrels in de doos zouden van maïs moeten zijn of papier. Hele zak afval rommel

Jorien

Snelle levering van artikelen, duidelijke communicatie over de levering en levertijd, mogelijkheid om direct op postnlpunt af te leveren TOP, duidelijke instructies op de website hoe artikelen te...

Veel aanvullende informatie over hoe je zelf dingen kunt maken

Claudette

De website is gemakkelijk te navigeren, de verschillende producten zijn makkelijk te vinden en bij elk product staat goede informatie over gebruik en werking. De communicatie over bestellingen is...

Fijne website met veel info. Producten worden vervolgens keurig ingepakt en snel geleverd.

Veel en duidelijke informatie op de website. Duidelijk is dat er veel liefde en passie in zit.

Persoonlijk vind ik het altijd leuk als er nog een kaartje of zoiets in zit met informatie over het product (in mijn geval de olie) maar daarvoor kan ik ook prima op de website terecht dus het is echt geen must.

martien vanhaverbeke

1 keer besteld

dat alles verantwoord was ingepakt, super aangenaam!

een op mij grof overkomende mail wanneer ik niet besteld had maar wel spullen in mijn winkelmandje had. cultuurverschil?

Sijke Voskamp

Info is goed bij de te bestellen producten. Nu heb ik er niet op gelet of jullie blend aroma?s hebt. Bv voor ontspanning, spierpijn.... Is dat er?

Eventuele tip is om mij te attenderen/verwijzen naar eventuele bij producten. Nl ik koop lavendel en dan kun je er een leeg spayflesje, bij passende olie gedestilleerd water, alcohol ........ om bv een parfum(een product) te maken.
Ook had ik het fijn gevonden een kortingsbon te ontvangen omdat ik het boven de 100 euro had besteld en uitgedaagd wordt om nog meer in te slaan.

Reactie Aromatherapie Info:

Dank je wel voor je review. Ja, we hebben ook composities voor verschillende doeleinden. Die vind je hier: https://www.aromalifestyle.shop/etherische-olie/composities/

Voor wat betreft de kortingsbon. Daar wordt momenteel aan gewerkt en in het najaar komt er een nieuw systeem voor vaste klanten met korting. Dus nog even geduld :-)

Uitgebreide informatie, ruime keuze

Overzichtelijk, makkelijk te navigeren.