Fijne website met veel info. Producten worden vervolgens keurig ingepakt en snel geleverd.

Sterke punten of zwakke punten

Veel en duidelijke informatie op de website. Duidelijk is dat er veel liefde en passie in zit.

Persoonlijk vind ik het altijd leuk als er nog een kaartje of zoiets in zit met informatie over het product (in mijn geval de olie) maar daarvoor kan ik ook prima op de website terecht dus het is echt geen must.

martien vanhaverbeke

1 keer besteld

Sterke punten of zwakke punten

dat alles verantwoord was ingepakt, super aangenaam!

een op mij grof overkomende mail wanneer ik niet besteld had maar wel spullen in mijn winkelmandje had. cultuurverschil?

Sijke Voskamp

Sterke punten of zwakke punten

Info is goed bij de te bestellen producten. Nu heb ik er niet op gelet of jullie blend aroma?s hebt. Bv voor ontspanning, spierpijn.... Is dat er?

Eventuele tip is om mij te attenderen/verwijzen naar eventuele bij producten. Nl ik koop lavendel en dan kun je er een leeg spayflesje, bij passende olie gedestilleerd water, alcohol ........ om bv een parfum(een product) te maken.
Ook had ik het fijn gevonden een kortingsbon te ontvangen omdat ik het boven de 100 euro had besteld en uitgedaagd wordt om nog meer in te slaan.

Reactie Aromatherapie Info:

Dank je wel voor je review. Ja, we hebben ook composities voor verschillende doeleinden. Die vind je hier: https://www.aromalifestyle.shop/etherische-olie/composities/

Voor wat betreft de kortingsbon. Daar wordt momenteel aan gewerkt en in het najaar komt er een nieuw systeem voor vaste klanten met korting. Dus nog even geduld :-)

Uitgebreide informatie, ruime keuze

Sterke punten of zwakke punten

Overzichtelijk, makkelijk te navigeren.

Plezierig

Kleinere bestellingen zouden wellicht i.p.v. pakket in als brievenbuspost in goed beschermende envelop verzonden kunnen worden.

Duidelijke website, overzichtelijk. Snelle verzending. Heel tevreden!

Snelle levering, correcte afhandeling

Julie

Top

Sterke punten of zwakke punten

informatie van de producten op de website šŸ‘

Helemaal niks alles goed verlopen

ineke fonteijne

Prima. Efficiƫnt en duidelijke informatie. Keurige afwikkeling.

Sterke punten of zwakke punten

duidelijke informatie, to the point

Veel informatie op de site te vinden.

duidelijk en snelle levering

nvt