Eerste aankoop gedaan afgelopen week. Prima gegaan. Goed verpakt en snel geleverd

Heel veel recepten en duidelijke uitleg hoe te bereiden. Koop veel ingrediënten liever bij online zeepwinkel omdat ze goedkoper zijn zeker voor bulk maar kwaliteit van producten is bij aromatherapie wel erg goed

Gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag

Renske

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen! Ik bezoek deze site al een tijdje voor de fijne recepten voor verzorgingsproducten. Nu voor het eerst iets besteld, dat verliep allemaal soepeltjes, niks...

Veel bruikbare informatie, duidelijke en uitgebreide beschrijvingen, mooie prijzen, goed assortiment, snelle levering, alles netjes verpakt (zonder plastic!). De site komt op mij in zijn geheel over als erg betrouwbaar en oprecht.

Marseille en Aleppo zeepblokken zouden voor mij een aanwinst zijn aan het assortiment van de webshop. Evenals kleine glazen flesjes (50ml/100 ml) met pompje/dispenser.

Zeer goed, goede afhandeling

Snel en adequaat

Geen verbeterpunten

Pura Potenza

Een goede en snelle levering. En fijne producten.

Kiddable

Klantvriendelijkheid vond ik te wensen over te laten. Ik had een grote bestelling gedaan van 500 euro. Bij het checken van de bestelling bleken er wat zaken te ontbreken, terwijl er op de...

Evelien Kostense

Interessante info op de website en alles is netjes verzonden.

Supersnelle levering!

Geweldige bak aan informatie!

Angeniet van der Wijk

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Er komt gelijk een bevestiging en via de track and trace, weet je wanneer het pakketje wordt geleverd.

De informatie waarmee je op de hoogte wordt gehouden.

De verpakking iets meer aangepast aan de bestelling. De doos was iets te klein voor het boek, maar te groot voor alles wat erin zat, zodat vulmateriaal nodig was.

Claire

Ik heb onlangs mijn eerste bestelling gedaan

Heel goede uitleg bij de recepten

Ik vind het prima zo!

Vriendelijk,Behulpzaam, snelle levering

ziet er mooi en veel informatie ook leuke Ebooks

ik zou graag willen kunnen lezen de hoeveelheid werkzame stof bv, aanwezig is in een flesje olie