Daniëlle Golsteijn

Heel veel informatie op de website. Fijne kennisbank etherische oliën. Bestelling snel geleverd en keurig verpakt.

Sterke punten of zwakke punten

Sommige pop up schermen geven niet goed weer. Zo dacht ik een roller van 5 ml te bestellen maar bleek het 50ml te zijn. Soms is het wat lastig zoeken op de website. Dan weet ik dat ik het ergens... Sommige pop up schermen geven niet goed weer. Zo dacht ik een roller van 5 ml te bestellen maar bleek het 50ml te zijn. Soms is het wat lastig zoeken op de website. Dan weet ik dat ik het ergens gezien heb maar kan het niet meer terugvinden. En het winkelmandje wordt snel weer leeggemaakt dat is wel jammer. Ik was allerlei receptjes aan het opzoeken en op verschillende websites aan het kijken en vergelijken en ondertussen dingen in het winkelmandje aan het zetten maar ik moest twee keer opnieuw beginnen helaas. Tja en dan vergeet je weer iets haha Verder vooral heel informatief!

Kruidicijn

Leuke info, betrokken reacties. Ik vind de nieuwsbrieven erg leuk en informatief

Sterke punten of zwakke punten

sterke punten zie hierboven. Ik vind het soms lastig om mijn weg te vinden op de website.

Anne Thiron

Top

Sterke punten of zwakke punten

Sterke punt is dat alles heel duidelijk is uitgelegd

Emy Fernhout

Goed, snelle verzending!

Sterke punten of zwakke punten

Moeilijk terug te komen bij waar ik gebleven was als ik iets verder zocht. Ik wil graag een workshop volgen maar dan ook niet achter te komen wat eventueel de kosten zijn en wat je dan primair aan... Moeilijk terug te komen bij waar ik gebleven was als ik iets verder zocht. Ik wil graag een workshop volgen maar dan ook niet achter te komen wat eventueel de kosten zijn en wat je dan primair aan moet schaffen, ik begrijp dat dat moeilijk is, maar een basis aanschaf zou het voor mij overzichtelijk maken. En het verschil tussen een workshop en een bedrag per maand vind ik ook heel groot, hoop dat je het als feedback ziet🍀🍀Verder fantastische producten

Nancy De Baere

Reeds een aantal dingen uitgeprobeerd via jouw nieuwsbrief, steeds met succes:-)

Sterke punten of zwakke punten

fijn dat er steeds recepten gedeeld worden, ook heel toegankelijk.
Duidelijke info.
Ik merk ook dat je assortiment in je webshop toeneemt, ook dat is fijn.

Sandra Van Born

Altijd zeer goede producten en snelle en
correcte levering.

Sterke punten of zwakke punten

Geen zwakke punten. Alleen naar sterke.

Marina

Leuk recept voor deodorant crème kwam ik er tegen. De benodigde ingrediënten besteld en het is een mooi product geworden!

Sterke punten of zwakke punten

Informatieve en aantrekkelijke website. Snelle en nette bezorging.

Ingrid

Goed.

Sterke punten of zwakke punten

Snelle service, goed verpakt, mooie producten.
Alleen wel wat duurder dan concurrenten.

Jeanne

Kiempotten besteld

Website is duidelijk.

Anne Marie

Bestelling zeep en potjes

Sterke punten of zwakke punten

Sterk: snel en netjes verpakt