12 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Edwin de Bruijn

Mijn ervaring met Arno Lubbinge was zeer goed. Arno is helder in de communicatie en heeft een zeer goede voice-over ingesproken. Een correctieronde was dan ook niet nodig.

Béyonit

Altijd snel, super correct en bovenmatig goed.

Edwin de Bruijn

Arno heeft een voice-over afgelevert van top kwaliteit. Een verbeterronde was hierbij onnodig. Ik ben hier zeer tevreden over. Hiernaast is Arno helder in de communicatie en reageert hij snel op...

Musicbizz Audio Design M.A.D.

Flexibele voice-over, meedenkend en snelle levering! Voldoende keuze in takes. Vakwerk!

Video2Web

Arno heeft een tekst tbv voice-over voor ons ingesproken (zie en luister: https://youtu.be/YbHPCnaE2mE) , hij heeft het de volgende dag in supergoede kwaliteit aangeleverd waar wij niets aan hoefden...

GUV Uitvaartverzorging

Arno had binnen een zeer korte tijd met zijn mooie heldere stem een keuze menu en een voicemail ingesproken.
En dat voor een zeer laag tarief!

CorporateTrailer

Arno is erg flexibel en levert snel bestanden aan. Een prettige stem en een fijn persoon om mee samen te werken.

FREQUIN

Arno is super flexibel en levert ontzettend snel. Hij begrijpt precies wat de bedoeling is. Altijd fijn om met hem samen te werken!

Nashville FM

Een snelle en goede levering van de opdracht(en)

Fluency

Arno heeft teksten ingesproken voor de tekst-naar-spraaksoftware van mijn bedrijf Fluency. Het is een erg goede computerstem geworden, waar veel mensen met plezier naar luisteren.